Citat:
Ursprungligen postat av L_BRUCE
Håller med om att folk som missköter sig skall bannas/varnas. Huvudsaken är ju att man får uttrycka sina åsikter utan alltför stora inskränkningar.
Könsord borde väl få användas, så länge det inte är ett direkt påhopp.
"Take away the right to say 'fuck' and you take away the right to say 'fuck the government'."- Lenny Bruce
Kunde inte ha sagt det bättre själv.
Nog för att jag förstår och stödjer helhjärtat att slänga ut de som i stil med "Experten" bara gör desperata försök att bli hatad och få uppmärksamhet med rent skit, men jag gillar inte när saker och ting börjar att "mjäkas" till bara för att någon kan riskera att bli stött på något. Som det här med avatarer. Missade själv tyvärr den där bilden på Janne, men herregud, vad gör en sån bild då? Var ju någon som gnällde på min (i mitt tycke harmlösa) bild på ett kvinnligt sköte så som det är skapt, med resterna av en blomma ovanpå. VAD exakt är det stötande med det? Om man inte är en kvinnohatande homosexuell det vill säga?
Att vissa inte törs titta på forumet på jobbet på grund av sånt, och?
Herregud, vi är väl inte 3 år här?? Och nog är väl vissa ämnen som finns här i textform BETYDLIGT grövre än åsiktsmaskinens goat.cx-bild? (från sexdebatt-forumet:
Citat:
"Därefter tog jag och pissade henne i munnen, när jag var klar hade hon alltså sugit av mig och varit min toalett, och det kändes skönt och jag var lite stolt över att komma undan så billigt.
Någon av er som har testat att vara toalett och fått bajs i munnen?"
Sluta med smakpoliseriet snälla. Rent trams ska bort, men smakförmynderiet???
(vilket säkerligen kommer att besvaras med något i stil med "om du inte trivs så stick. Jag har huserat här sedan april 2002, och har trivts hela tiden, tills nu. Hoppas verkligen att det återgår till det "normala" snart.)
Och Admin, hur exakt är det med det legala vad gäller förtal om någon nämner någon kändis sexuella preferenser osv. här på forumet? Vad exakt säger brittisk lag om förtal? Samma som i Sverige?