Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-13, 20:41
  #1
Medlem
sektledarenIIs avatar
Har använt billy under en längre tid och trivts bra, men av nån anledning får jag inte den att fungera längre.

Mitt enda krav är att att när jag öppnar en skiva i windows och klickar på första låten så ska alla filer komma upp i spelaren.

Gillar inte media playern och winamp fattar jag mig inte på, får bara upp en låt i taget. Vill alltså inte hålla på med spellistor eller likanade, så enkelt som möjligt.
Citera
2009-01-13, 21:19
  #2
Medlem
carbsons avatar
i windows media player så kommer ju skivan upp med alla spår. det är ju tillomed så att när du sätter i skivan i spelaren så kommer det ju upp en fråga vad du vill göra. där kan du ju välja "spela upp i media player" WMP är väl ungefär det mest enkla o användarvänliga mediaspelaren som finns antar jag.

lära sig kanske?

edit: om du inte gillar utseendet på WMP så kan du väl byta skin på det. finns massor att ladda ner tror jag
Citera
2009-01-13, 22:00
  #3
Medlem
The Meatballs avatar
Testa Foobar2000.
Citera
2009-01-13, 22:57
  #4
Medlem
Andreasvbs avatar
Kolla även den här tråden, https://www.flashback.org/showthread.php?t=825435

Länkat till många olika där.
Citera
2009-01-14, 18:27
  #5
Medlem
sektledarenIIs avatar
Hittade 1by1, precis vad jag letade efter.
Citera
2009-01-14, 18:39
  #6
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Video Lan

mer enkelt kan det inte bli, stort + att den spelar nästan alla format som finns i världen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback