Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-13, 13:11
  #1
Medlem
Hej nu är det så här att ja har en problem med min dator. Den har en väldig förmåga att stanna när jag försöker installera något som är över säg 4 gig. Har inte en blekaste vad det kan va som orsakar problemet. Daton är kanske 4 månader gammal.
Citera
2009-01-13, 13:23
  #2
Medlem
hottentotts avatar
tillräckligt med plats på hårddisken att installera det?
--

kan typ ignore'a det kan vara en orsak men skrev det mest för att jag tyckte det stod 4 år inte månader som det uppenbarligen står.
__________________
Senast redigerad av hottentott 2009-01-13 kl. 13:23. Anledning: läste fel
Citera
2009-01-13, 13:54
  #3
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halee
Hej nu är det så här att ja har en problem med min dator. Den har en väldig förmåga att stanna när jag försöker installera något som är över säg 4 gig. Har inte en blekaste vad det kan va som orsakar problemet. Daton är kanske 4 månader gammal.

Vad är det du försöker installera?
Op-system?
HDDn kan ju vara partionerad.
Citera
2009-01-13, 22:08
  #4
Medlem
dobbelinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halee
Hej nu är det så här att ja har en problem med min dator. Den har en väldig förmåga att stanna när jag försöker installera något som är över säg 4 gig. Har inte en blekaste vad det kan va som orsakar problemet. Daton är kanske 4 månader gammal.
Datorn stannar, hade den ben tidigare ?

Stanna kan betyda så många saker.
Bilden fryser,Datorn startar om, felmeddelande dyker upp etc etc

Lite mer kött på benen tack.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback