men du har fortfarande ett vanligt nätverkskort i datorn för att slippa alla små utropstecken är det en bra ide att installera detta.
Så om du någongång vill koppla in en vanlig kabel så kommer detta även funka.
ta båda wireless, testa först den som inte heter "wan" testa sedan den andra om den inte funkar, det finns flera för att de har gjort flera olika "versioner" på samma modell så det är lite svårt för mig att veta vad man ska ta.
som sagt testa dig fram datorn kan inte explodera
ta båda wireless, testa först den som inte heter "wan" testa sedan den andra om den inte funkar, det finns flera för att de har gjort flera olika "versioner" på samma modell så det är lite svårt för mig att veta vad man ska ta.
som sagt testa dig fram datorn kan inte explodera
Okej tack , ska pilla lite med det, kommer tillbaks med någon dum fråga senare kanske
Tjeeeeena , nu har jag fått igång det mesta på den , men grafikkortet vägrar installeras, det står "NVIDIA-installastionsprogrammet hittar inte några drivrutiner som är kompatibla med aktuell hårdvara.Installationsprogrammet avslutas."
Någon som har något förslag på hur/vad jag ska göra? Vill gärna ha igång grafikkortet =( Pusss
Kom igen , någon dataexpert borde sitta här någonstans och uggla, skulle behöva hjälp NU då jag har en kompis här som kan lite om datorer men han får inte det heller att funka. Snääälla
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!