• 1
  • 2
2009-01-13, 09:08
Medlem
hottentotts avatar
wireless slafsigt översatt betyder.....

men du har fortfarande ett vanligt nätverkskort i datorn för att slippa alla små utropstecken är det en bra ide att installera detta.
Så om du någongång vill koppla in en vanlig kabel så kommer detta även funka.
Citera
2009-01-13, 09:11
Medlem
SprutLuders avatar
Okej så vilken tycker du jag skall ta då, ursäkta mina dumma frågor men vill bara ha lite snabb hjälp så jag så småningom kan få igång skiten.
Citera
2009-01-13, 09:12
Medlem
abdituss avatar
Vad är det du har problem med?

Dålig upplösning? Touchpad funkar inte? etc.

List your issues!
Citera
2009-01-13, 09:15
Medlem
hottentotts avatar
ta båda wireless, testa först den som inte heter "wan" testa sedan den andra om den inte funkar, det finns flera för att de har gjort flera olika "versioner" på samma modell så det är lite svårt för mig att veta vad man ska ta.
som sagt testa dig fram datorn kan inte explodera
Citera
2009-01-13, 09:15
Medlem
SprutLuders avatar
Jag vet att jag är trög , men har du ingenting att komma med så kan du lika gärna hålla käften och skippa att skriva i tråden .. Idiot
Citera
2009-01-13, 09:16
Medlem
SprutLuders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hottentott
ta båda wireless, testa först den som inte heter "wan" testa sedan den andra om den inte funkar, det finns flera för att de har gjort flera olika "versioner" på samma modell så det är lite svårt för mig att veta vad man ska ta.
som sagt testa dig fram datorn kan inte explodera

Okej tack , ska pilla lite med det, kommer tillbaks med någon dum fråga senare kanske
Citera
2009-01-13, 16:39
Medlem
SprutLuders avatar
Tjeeeeena , nu har jag fått igång det mesta på den , men grafikkortet vägrar installeras, det står "NVIDIA-installastionsprogrammet hittar inte några drivrutiner som är kompatibla med aktuell hårdvara.Installationsprogrammet avslutas."

Någon som har något förslag på hur/vad jag ska göra? Vill gärna ha igång grafikkortet =( Pusss
Citera
2009-01-13, 17:18
Medlem
SprutLuders avatar
Kom igen , någon dataexpert borde sitta här någonstans och uggla, skulle behöva hjälp NU då jag har en kompis här som kan lite om datorer men han får inte det heller att funka. Snääälla
Citera
2009-01-13, 17:29
Medlem
hottentotts avatar
har du testat någon av de andra 2 grafikkort drivarna ?
finns ju de där intel drivarna också under video fliken på den där länken.
Citera
2009-01-13, 17:33
Medlem
SprutLuders avatar
Testar Intel skiten nu, får se om det funkar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto