Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-11-24, 23:05
  #169
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
2 delar vodka, 1 del kahlua.
Classic.
Jadu, smaksak vilka proportioner man föredrar menar jag.
2018-11-24, 23:09
  #170
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Jadu, smaksak vilka proportioner man föredrar menar jag.

Nej.
Det är en klassisk cocktail.
Respektera arkitekterna!
2018-11-24, 23:13
  #171
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Nej.
Det är en klassisk cocktail.
Respektera arkitekterna!
Att våga ha en personlig preferens väger högre för mig.
2018-11-24, 23:18
  #172
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Att våga ha en personlig preferens väger högre för mig.

Självklart.
Men då ska du inte kalla det black russian.
2018-11-24, 23:27
  #173
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ery3
har sedan en bra tid tillbaka undrar om det finns några ultimata drinkar/blandningar som gör att man blir full snabbt. vet att det beror hur stor man är osv, men vad finns det för något som ger, generellt, snabb och bra effekt? givetvis borde det ju vara ju mer %, ju bättre effekt - men jag vill gärna finna det där lilla extra.

då jag är ganska ny inom det här området så vore det grymt med lite tips eftersom jag inte ser någon mening att inte dricka om man inte blir full - själva grejen med alkohol är ju att man blir som en helt annan person och bara skiter i allt och alla och glömmer sina bekymmer (om man har några). och nej - kom inte med några moralgrejer nu eller så, utan ge mig konkreta svar.

over and out, trevlig fortsättning på kvällen.

Beror på hur lätt du blir full. Blir du full på en kvarting så blanda ut den till 0,5l och halsa.

Billig och garanterad fylla + billigt, om du tål lite, 3l låda med vitt vin, någon lättdrucken, givetvis, kylskåpskall, halsa en halv liter till att börja med. Sedan när smaksinnet är borta så käkar du något jävligt salt som gör att du blir törstig, drick vinet, osv.

Ang. tampong i rektum så bör det väl vara lättare att trycka in den innan den suger upp vätska, om man tänder på det.
__________________
Senast redigerad av aktamig 2018-11-24 kl. 23:30. Anledning: Diverse sär skrivning och annat
2018-11-24, 23:32
  #174
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Självklart.
Men då ska du inte kalla det black russian.
Haha skojare. Många blandar sina black russian med en del vodka en del kahlua.
2018-11-25, 00:37
  #175
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Haha skojare. Många blandar sina black russian med en del vodka en del kahlua.

Ge exempel på en enda cocktailbar där dom blandar black russian 50/50.
Bara en enda.
2018-11-25, 09:01
  #176
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Är det någon som har testat att injicera alkohol? Det borde ge snabbt och enklast fylla.
2018-11-25, 10:02
  #177
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Är det någon som har testat att injicera alkohol? Det borde ge snabbt och enklast fylla.
Nä, alkohol är för starkt för venerna att klara av om man injicerar sprit så de dör ganska fort då. Ska man injicera måste den vara någorlunda utspädd och i en droppåse så det administreras lugnt och försiktigt i blodomloppet.
2018-11-29, 17:52
  #178
Medlem
bunjackens avatar
Du ska dricka nånting med så hög alkoholhalt som möjligt gärna på fastande mage fort och gärna blanda i socker i spriten det är konceptet

Men drick nåt som gör dig full men även gott då går mer ner

Översta metoden är dock livsfarlig
2018-11-29, 18:46
  #179
Avstängd
Tammers avatar
Blanda ger bäst effekt. Whisky och 7,2% starköl funkar bra för mig i början på kvällen. Sen fyller man på med bara öl så man håller sig lagom. Sen så ska man ju förstås inte äta nån stadigt innan, det förtar en del av effekten. Men inte heller vara helt tom i magen, det är inte bra.
2018-12-31, 23:32
  #180
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Är det någon som har testat att injicera alkohol? Det borde ge snabbt och enklast fylla.
En kompis i gymnasiet (17-18 år) injicerade vitt vin i ådrorna ganska regelbundet. Han blev full på några sekunder. Jag såg det med egna ögon. Fattar inte att han överlevde

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback