9 812 besökare online
856 913 medlemmar • 45 817 577 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Dator och IT > Hårdvara - PC
Svara på ämne
Ämnesverktyg
dawah
Medlem
dawahs avatar
Går det att köpa en laptop utan OS från komplett.se? Jag har kollat runt på sidan men hittar ingenting om det, trots att jag läst att det går på ett annat forum. Det finns en laptop där för ~8000 som jag är intresserad av men vill pressa ner priset genom att köpa den utan OS.

Är det någon här som har information angående det? Eller möjligtvis vet någon annan sida där man kan köpa Laptops utan OS. Har försökt att hitta på Google men har inte fått några relevanta resultat.

Tack på förhand

snirv
Medlem
snirvs avatar
Det låter smått omöjligt då alla laptops kommer från en tillverkare som alltid säljer med OS.....

men va fan vet jag...

underr
Medlem
underrs avatar
Det ska finnas en hemsida som säljer utan os och datorerna blev nån tusenlapp billigare. Kommer inte ihåg vad den hette dock.
§1 Härmed avsäger Jag mig allt ansvar för hur andra brukar eller missbrukar informationen Jag sprider. §2 Allt är skrivet i rent informativt eller teoretiskt syfte. Uppmaning till eventuellt brott kan därför ej heller styrkas. §3 Ironi och humor kan förekomma. Allt Jag skriver bör därför inte tas på blodigaste allvar, och behöver inte nödvändigtvis överenstämma med verkligheten.

Laxenboy
Medlem
Laxenboys avatar
www.zepto.se
www.zeptoexperten.se

kimdah2002
Medlem
kimdah2002s avatar
Vissa datorer från Dell och IBM/Lenovo kan du köpa med Linux och behöver då inte betala för Vista som normalt levereras med...

Svara på ämne
Topp Dela »