Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-11, 17:40
  #1
Medlem
Tattarhunters avatar
hej jag pratar me en polare från skolan på msn och det är så att när han skriver ett meddelande står det danne skriver ett meddelande när han är klar och skickar det står det aTt jag har sagt något dumt men det står att Dan skriver det och det postas i mitt namn på msn

allting börjar när han logga in och slutar när han loggar ut och det händer just bara när man pratar me han igår när han skrev så blev dett exemepl nåt sånt här xvx.hjjf.fsfs.Cmd jag frågade va det va då loggade han ut direkt tacksam för svar
Citera
2009-01-11, 17:59
  #2
Medlem
DeoGs avatar
18-års gräns här ????
Citera
2009-01-11, 18:07
  #3
Medlem
XMaths avatar
Hur gammal må du vara?
Citera
2009-01-11, 18:09
  #4
Medlem
Tattarhunters avatar
jag regga denna för länge sen har jag glömt bort detta forum.
Citera
2009-01-11, 18:12
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeoG
18-års gräns här ????

WORD
Citera
2009-01-11, 18:13
  #6
Medlem
XMaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
jag regga denna för länge sen har jag glömt bort detta forum.

Reg.datum: Jul 2008

Hur gammal är du?
Citera
2009-01-11, 18:14
  #7
Medlem
Ödlans avatar
ÄNTLIGEN vår chans att hävda oss genom att skriva "WORD" och fråga om TS ålder. TS må vara totalt utvecklingsstörd men inte fan är ni bättre. Och inte jag heller för den delen. Ta livet av er, jävla idioter.
Citera
2009-01-11, 18:22
  #8
Medlem
Tattarhunters avatar
jag vill bara påpeka att ålder hör inte i det är ämnet !!!!
Citera
2009-01-11, 18:53
  #9
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
jag vill bara påpeka att ålder hör inte i det är ämnet !!!!
Och jag vill påpeka att detta inte rör IT-säkerhet.

Tråd flyttad

IT-säkerhet -> Datoranvändning - MS Windows

// Mod
Citera
2009-01-11, 18:56
  #10
Medlem
antonstds avatar
Han använder messenger discovery. Om det är det du ville veta. Förstår inte vad du vill ha reda på.
Citera
2009-01-11, 19:28
  #11
Medlem
omgsaigons avatar
Han använder kommandot;

!mitate när han skriver på msn, med hjälp utav ett program som heter Msn discovery om jag inte är helt ute och cyklar?
Citera
2009-01-11, 20:57
  #12
Medlem
GuitarPROs avatar
Som några sa, han har antagligen laddat hem det där programmet där man kan imitera.
Vet inte riktigt hur det funkar, men nån skrev !imitate, så jag antar att han skriver typ;
!imitiate hej
Då när han trycker enter ändras hans namn för den sekunden till exakt lika som ditt så
det ser ut som att det skickas från dig.

Prova högerklicka på hans namn i kontaktlistan, välj lägg till smeknamn, så tar du bort hans namn.

Då kommer hans mailadress stå där istället och du kommer inte se hans namn som ditt namn då han försöker med det där.

Som sagt, kom tillbaka till FB när du fyllt 18 så är du nog mer välkommen!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback