Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-12-01, 13:29
  #25
Medlem
Vilken kondom föredrar du?

Tjing!

Som nybliven singel kom jag på att jag borde ha några kondomer i väskan..Vilken sort borde jag köpa? Vad föredrar den vanliga svenska mannen?
Citera
2017-12-01, 13:36
  #26
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E1
Tjing!

Som nybliven singel kom jag på att jag borde ha några kondomer i väskan..Vilken sort borde jag köpa? Vad föredrar den vanliga svenska mannen?

Vanliga "svenssongrejer": RFSU:s "Röda". Dvs. den som säljs i röda paket, "Ultra thin" eller vad de heter. Godkända av "sosseialstyrelsen", lika säkra som en Volvo 240..
Finns att köpa överallt, behöver inte besöka konstiga porrbutiker på Andra Långgatan för att få tag i.
Citera
2017-12-01, 13:49
  #27
Medlem
Skyn original, helt klart de bästa. Latexfria med om man har problem med sådant. Dock rätt dyra, typ 20 kronor styck. Men en hundring kan ju några engångsligg vara värt.
Citera
2017-12-01, 13:50
  #28
Medlem
Noose..s avatar
Black Jack!
Enda kondomen som får vita män i fittmössa att se manliga ut
Citera
2017-12-01, 13:52
  #29
Medlem
dovAkins avatar
Durex featherlite tror jag den heter
Citera
2017-12-01, 13:55
  #30
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Trådar sammanfogade.

Erotik och sexualitet-------->Sextekniker och sexhjälpmedel

/Mod.
Citera
2017-12-01, 15:27
  #31
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Black Jack!
Enda kondomen som får vita män i fittmössa att se manliga ut

Black Jack har ju tjockare gummi än Nokian vinterdäck! (Då kan man väl hellre sätta på valfritt kvisthål i en rotvälta än tjejer, typ.)

Ja, alla är vi olika, och tur är väl det.
Citera
2017-12-01, 15:45
  #32
Medlem
Ja de röda paketen från RFSU som någon skriver. De är lite korta (känns som de är typ 12cm max). Men spricker mycket sällan fast de inte är speciellt tjocka. Så då duger de bra!
Citera
2017-12-01, 20:25
  #33
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Ja de röda paketen från RFSU som någon skriver. De är lite korta (känns som de är typ 12cm max). Men spricker mycket sällan fast de inte är speciellt tjocka. Så då duger de bra!

De täcker "toppen på snoppen" ordentligt,i alla fall. Själv "hadde"/har jag ett organ på 20 cm (mätte det/den sist för typ 30+ år sedan när jag var tonåring på högstadiet..) 197 mm i "stridsklart tillstånd". Har inte upplevt några som helst problem med RFSU:s röda "tunna". Men brasklappen kommer här: Antagligen behöver man tjockare gummin om man tänker "köra in" snoppen i "tvåan". Men det gör jag inte. Har aldrig fattat grejen med sådant beteende.
Citera
2017-12-29, 11:15
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Ja de röda paketen från RFSU som någon skriver. De är lite korta (känns som de är typ 12cm max). Men spricker mycket sällan fast de inte är speciellt tjocka. Så då duger de bra!

Har aldrig märkt av att de är korta men lite små i omkrets så köper hem EXS air thin istället. klart skönare än RFSU kondomerna.

https://www.kondomvaruhuset.se/exs-a...SABEgKduvD_BwE
Citera
2018-01-03, 14:51
  #35
Medlem
Hmm RFSUs grejer är skit. De sitter för tight, ingen skön känsla alls. Vad jag vet fungerar durex bättre. Gillar också gratis-kondomerna One som finns på olika skolor/campus.
Citera
2018-01-12, 14:00
  #36
Medlem
magnum är favoriten, har testat lite andra vilka som helst funkar oftast dock så gillar jag utseendet på kondomerna på magnum.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback