2010-06-19, 21:35
Medlem
Stefan "myran" Gustavsson

Gav fan aldrig upp
Citera
2010-07-13, 10:43
Medlem
propagandiofswedens avatar
Okej, dessa är mina 5 favoritspelare. Observera att de är mina "favoriter", inte nödvändigtvis de bästa genom tiderna.

1. Teemu Selänne (finnish flash) - 76 MÅL gjorda för Winniepeg i sin debut/rookie säsong (slå det om ni kan).
2. Pavel Bure - Snabbaste ryssen någonsin, målgörare och superdiva.
3. Alex Ovechkin - Snabb, stark, målskytt av rang.
4. Joe Sakic - Helt komplett när han var som bäst.
5. Scott Stevens - New Jerseys flaggskepp när det begav sig, manglade allt och alla.
Citera
2010-07-13, 11:32
Medlem
loafmasters avatar
http://hockeysverige.se/news_show_ov...ml?id=10272983

Världens genom tiderna bästa hockeyspelare släpper en biografi lagom till vintern! KÖP!!

Citera
2010-07-13, 17:42
Medlem
Magnus Pääjärvi
Marcus Krüger
Citera
2010-07-13, 19:11
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
http://hockeysverige.se/news_show_ov...ml?id=10272983

Världens genom tiderna bästa hockeyspelare släpper en biografi lagom till vintern! KÖP!!

Kommer det finnas kvar några ex när du varit och handlat?
Citera
2010-07-13, 21:03
Medlem
Forulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk

Med största säkerhet inte, den ska väl bara tryckas i ett exemplar?
Citera
2010-07-13, 21:07
Medlem
ELioTs avatar
Pavel Datsyuk, han kan trolla som ingen annan
Citera
2010-07-13, 21:19
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-Dawk

Troligtvis inte. Men jag kan skicka en kopia till dig ifall det rycker i tarmen.
Citera
2010-07-13, 21:43
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Troligtvis inte. Men jag kan skicka en kopia till dig ifall det rycker i tarmen.

Haha. I så fall säger jag till. Men måste säga att Ove är en av de icke-FBKare som jag hyser störst respekt för inom svensk hockey.
Citera
2010-07-13, 21:57
Medlem
Utan inbördes ordning (förutom att Beliavski är etta):

Alexander Beliavski - Bar ensam Björklöven på sina axlar under flera års tid. En briljant spelare som var flera klasser för bra för allsvenskan, men som ändå var Björklöven trogen under en lång tid.

Tobias Lundström - Som 25-årig med landslagsmeriter och med tre säsonger som förstamålis i MODO bakom sig så bestämmer han sig för att gå till Björklöven i Allsvenskan. Stannade i sex säsonger innan han slarvades bort av sportchefen och nu har han lagt masken på hyllan. Spikade igen i princip varje hemmamatch mot topplagen, särskilt mot Skellefteå.

Saku Koivu - Anledningen till att jag började heja på Montreal, grym lagspelare som är perfekt som lagkapten. Fick aldrig spela med tillräckligt bra yttrar för att på allvar se hur mycket han skulle kunna producera i NHL. Återkomsten från cancern ger fortfarande gåshud.

Andrei Markov - Magisk back, underbara passningar. Montreals största (enda?) stjärna för tillfället. Skadefri så är han relativt stabil omkring 60p ifrån sin backposition, att han ser ut som Mr. Bean gör inte saken sämre.

Carey Price - Har man sett hans debutsäsong som rookie så vet man vilken talang den killen besitter. Risken är att bördan på hans axlar fortsätter vara alldeles för tung sett till det psyket han har visat upp hittills. Men som sagt, när han spelar bra, ja då är det få målvakter som kan matcha honom.

P.K. Subban - Den killen har allt för att lyckas; talangen, attityden, snabbheten och viljan att lyckas. Ruskigt bra slutspel när han kastades direkt in i hetluften mot Washington, Pittsburgh och Philadelphia, kommer andra säsongen gå lika bra när folk förväntar sig stordåd?

Andrei Kovalev - Det går inte att ogilla honom, drömmen är att han kommer tillbaka efter säsongen på ett billigt kontrakt och rundar av karriären i Montreal. Världens kanske mest talangfulla hockeyspelare.

Det går egentligen att göra listan på favoritspelare hur lång som helst, men de här sju spelarna sticker ut en aning från de övriga.
Senast redigerad av strutsboa 2010-07-13 kl. 22:53.
Citera
2010-07-13, 22:58
Medlem
Anders Eriksson?
Citera
2010-07-13, 23:17
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av strutsboa
Andrei Kovalev - Det går inte att ogilla honom, drömmen är att han kommer tillbaka efter säsongen på ett billigt kontrakt och rundar av karriären i Montreal. Världens kanske mest talangfulla hockeyspelare.

Alexei?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in