Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-08, 21:29
  #1
Medlem
RaZoR1394s avatar
http://www2.razerzone.com/mamba/index.html

Detta är Razers första trådlösa mus men den går även att använda trådat. Jag tycker att Lachesis har fungerat mycket bra efter 1.64 firmware. Deathadder var också ok men jag placerar den efter Lachesis.

När kommer den till Sverige och vad tycker ni?
Citera
2009-01-08, 22:47
  #2
Medlem
Ja va så jävla såld på deras Lycosa tgb, sen såg jag massa reviews, såg sidan som va dedikerad till att förstöra ett och därigenom antagligen tricket razer hade använt för att dölja hela historian.

Fan säger jag bara. Synd bara att min Deathadder är så jävla bra att jag skulle skämmas om jag någonsin bytte ut den, trodde den var dålig ett tag men sen skaffade jag ny musmatta och det var den inte (förlåt älskling).
Citera
2009-01-09, 02:17
  #3
Medlem
xion1986s avatar
ohh

äntligen en mus som går att köra med eller utan sladd

giller inte sladdlösa då dom brukar bli så sega när batterierna håller på att dö
Citera
2009-04-13, 00:10
  #4
Medlem
slrslrs avatar
Jag har lånat en sådan här nu från jobbet och jag måste säga att jag är väldigt överraskad, jag har alltid letat efter en mus som skall fungera i trådlöst läge och det skall fungera bra. Razer Mamba är otroligt jävla bra och jag märker ingen skillnad mellan en grym sladdmus och mamban, nice att man kan köra den med sladd när batteriet håller på att ta slut om man inte har tid med att kolla på den när den laddas på den otroligt snygga dockningsstationen.

Stör mig lite på att musens lampor skiftar utseende hela tiden från hur mycket batteri jag har och vilken inställning jag har på den i form av lysande lampor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback