Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-08, 16:25
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timjan256
Om plutten jobbar som it-konsult är det inga problem för henne att kolla vilka sidor du varit inne på. Hon gör det via routerns loggsidor.

Men herrgud!!!! Plutten är en han och jag är en hon...hur tar jag bort det då....
ska jag behöva en egen lägenhet och dator eller....
Citera
2009-01-08, 16:44
  #14
Medlem
Stilnocttomtens avatar
Jag föreslår att du kör över laptopen med bilen minst elva gånger, kör bitarna genom en köttkvarn, eldar upp resterna och gräver ned askan i trädgården.

Sen planterar du ett äppelträd ovanpå.

Voilà! Piece of cake! Nemas problemas!
Citera
2009-01-08, 16:48
  #15
Medlem
Dasshulkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnocttomten
Jag föreslår att du kör över laptopen med bilen minst elva gånger, kör bitarna genom en köttkvarn, eldar upp resterna och gräver ned askan i trädgården.

Sen planterar du ett äppelträd ovanpå.

Voilà! Piece of cake! Nemas problemas!

Du behöver inte oroa dig. Han kommer inte extrakolla det. Varför skulle han bry sig föresten?
Citera
2009-01-08, 16:50
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnocttomten
Jag föreslår att du kör över laptopen med bilen minst elva gånger, kör bitarna genom en köttkvarn, eldar upp resterna och gräver ned askan i trädgården.

Sen planterar du ett äppelträd ovanpå.

Voilà! Piece of cake! Nemas problemas!

Mmm visst !!!! jag föreslår att du stannar i din stilnoctburk, man blir visserligen dum ihuvudet av dem men i ditt fall gör det ju ingen skillnad och den roliga effekten är ju inte att förringa.
Vad kul att det ÄVEN finns fb användare med hjärna kuk och empati Det är dem jag söker här och inte dig.
Citera
2009-01-08, 16:54
  #17
Medlem
Timjan256s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stilnocttomten
Jag föreslår att du kör över laptopen med bilen minst elva gånger, kör bitarna genom en köttkvarn, eldar upp resterna och gräver ned askan i trädgården.