Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-23, 08:40
  #529
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Du kommer från överklassen säger du och frågar om råd på flashback. 😂 Tusen spänn räcker inte långt på NK men gå till valfri porrbutik istäloet och köp ännu en buttplug till Svarta Hålet...

1) Det är en kupong på NK kortet din clown. Om jag bad om vad jag skulle köpa generellt skulle jag ge en mycket större budget än det. Det är därför jag frågar för det räcker kanske till 1 accessoar eller 1 gaffel.

2) Kläder och underkläder går bort generellt om det inte är XXS. Stationary, barn-grejer, mat är okay som förslag.
Citera
2017-06-23, 15:43
  #530
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är en kupong på NK kortet din clown. Om jag bad om vad jag skulle köpa generellt skulle jag ge en mycket större budget än det. Det är därför jag frågar för det räcker kanske till 1 accessoar eller 1 gaffel.

2) Kläder och underkläder går bort generellt om det inte är XXS. Stationary, barn-grejer, mat är okay som förslag.
Clown? Säger den som uppmanar män till att våldta och tycker det är rätt att småbarn gifter sig med gamla gubbar. Tillåt mig småle...

Varför kollar du inte själv? Är FB rätt ställe att få tips på ?
Citera
2018-01-06, 10:32
  #531
Medlem
vemsfels avatar
Dags idag igen. Jag vill höra alla erfarenheter! Älskar denna tråd
Citera
2018-01-06, 10:37
  #532
Medlem
Typemynames avatar
Helt ok rea. Var där igår på morgonen och fyndade bland annat lite arbetsskjortor, loake oxfords och aspesi jacka.
Citera
2018-01-09, 16:02
  #533
Medlem
daoenmedbaoens avatar
Rean var som densamma som varje år, ganska bra om man är där de första timmarna. Tjejen köpte en go' skjorta från Burberry till mig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback