Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-07, 22:32
  #1
Medlem
Bilden på skärmen hackar fram vid scrollning på min webläsare. Detta har skett efter att jag formaterat datorn...

Kan det bero på att jag måste installera drivrutiner till grafikkortet? Trodde inte att detta skulle behövas...

Eller kan det bero på något annat?

edit: har windows XP
__________________
Senast redigerad av frenesi 2009-01-07 kl. 22:53.
Citera
2009-01-07, 22:50
  #2
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frenesi
Bilden på skärmen hackar fram vid scrollning på min webläsare. Detta har skett efter att jag formaterat datorn...

Kan det bero på att jag måste installera drivrutiner till grafikkortet? Trodde inte att detta skulle behövas...

Eller kan det bero på något annat?
Det beror med största sannolikhet på just grafikdrivisarna.
Citera
2009-01-07, 22:52
  #3
Medlem
Muckarduvas avatar
Naturligtvis måste man installera drivrutiner till de komponenter man har bestyckat datorn med. XP och Vista innehåller förvisso generiska drivrutiner till mångt och mycket, men sådant är aldrig någon garanti.
Citera
2009-01-08, 03:16
  #4
Medlem
tempeZZts avatar
Är det inte bara den här inställningen du inte har gjort då?

Verktyg - Inställningar - Avancerat - Allmänt - Webbläsning - Använd mjuk rullning

Avser Fx - Leta själv upp motsvarande om du annan browser.
Citera
2009-01-08, 04:58
  #5
Medlem
om du har nvida kort är det mycket enkelt , gå bara in på deras hemsida och välj serie på ditt kort , tex 8800 är serie 8 och 6600 är serie 6 sen download bara
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback