• 1
  • 2
2003-09-04, 21:44
Medlem
drinkmilks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Har du själv tillstånd för elektrisk stubin och var det svårt att skaffa? Har själv köpt tjärstubin utan licens av Pyro, 20 m, för 3 år sedan. Är sparsam, då jag har ganska lite kvar och frakten är hutlöst dyr. Har talat med en sprängämneshandlare i Gbg på telefon och han hade eventuellt tjärstubin; han visste inte! Vore kul att utbyta erfarenheter! Mycket snack och lite verkstad på de flesta här (och överallt annars också).

TJärstubin är den enda som är licensfri. Om man skall vara riktigt petig så finns den inte längre. Den är ersatt med en plastvariant och det är Pyro(den kallas för military där har jag för mig) eller sprängämneshandlare du får vända dig till. Vad gäller licenser så läs på pyros hemsida. Han(Jonas Grahn alltså) svarar helst inte på frågor om licenser när han redan har skrivt så mycket om det på sidan.

Inget illa ment men vad gäller pyro så kom ihåg att Jonas ibland kan lära ut saker som är helt felaktiga! Ställ inga kloratfrågor och lita på svaret. Kanske okunskap men i vissa fall verkar det vara ren lögn. Tyvärr.
Citera
2003-09-05, 02:09
Medlem
drinkmilks avatar
Gaaaaah!!!!

Det gör oooont!!!!

"AN horrific firecracker accident which left an Illawarra man incontinent and unable to have sex has prompted warnings from police and health authorities.

The 26-year-old man suffered a fractured pelvis and severe burns to his genital area after a firecracker exploded between the cheeks of his buttocks....."

http://www.illawarramercury.com.au/a...515432209.html
Citera
2003-09-05, 08:05
Bannlyst
Dito

Citat:
Ursprungligen postat av drinkmilk
Inget illa ment men vad gäller pyro så kom ihåg att Jonas ibland kan lära ut saker som är helt felaktiga! Ställ inga kloratfrågor och lita på svaret. Kanske okunskap men i vissa fall verkar det vara ren lögn. Tyvärr.
Nej, jag har också fått uppfattningen att hr Grahn är en knepig herre (talat i telefon med honom). Därför drar jag mig för att köpa liksom att söka tillstånd/gå på hans kurser.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in