Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-06, 15:30
  #1
Medlem
m4xx0rs avatar
Tjenare. Jag har ett irriterande problem med min dator som jag skulle behöva få lite hjälp med:

Det började med att jag bara skulle starta om datorn. Men när jag loggade in igen så fungerade det inte, utan datorn bara sa åt mig att aktivera windows. Mitt windows är inte orginal, men jag har tidigare fixat med all WGA-skit och annat. Så det skulle väl inte vara något problem, men nu behövde jag ändå aktivera. Så jag testade en jävla massa cd-keys men ingen fungerade. Så jag tänkte väl att jag ominstallerar windows. Men nu kommer det verkliga problemet. Det ser ut att fungera som det ska tills det att den hållt på att installera ett par minuter. Då är det som att alla fläktar drar igång på fullt och låter som fan och skärmen blir helt svart. Jag har försökt samma sak flera gånger utan någon lycka. Så nu vänder jag mig till er för hjälp.

Jag har även testat med en annan XP version, så det är inte felet.

Om det är något som är oklart så är det bara att fråga. Jag vill verkligen har hjälp så att jag kan få igång min dator igen.

Tack på förhand!
Citera
2009-01-06, 20:50
  #2
Medlem
m4xx0rs avatar
Någon?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback