Resultat: Vad tycker du om det här hacket?
Haha! Fan vad rätt åt pajasarna!
65,26%
2019 röster
Är det inte ganska så farligt att bråka med de här gossarna?
11,64%
360 röster
Är det inte olagligt att hacka?
2,75%
85 röster
Vem orkar bry sig?
10,34%
320 röster
Var inte den där Danno en gammal moderator?
10,02%
310 röster
2009-01-06, 20:18
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartlistad
la prov och fullvärdiga medlemmar som är på utsidan skall betala 1000 KR till kassan varje månad, 50% går till presidenten, och 50% till bröder som sitter inne (dock endast till fullvärdiga).

Detta kan man läsa i en av pdf-filerna, jag mindes fel tyvärr. Han får "bara" 1000:- själv + några procent av vad de de tjänar, resten går till organisationen...

Man är provmedlem fram till att Europa-Presidenten har gett sitt godkännande och endast Europa-Presidenten har rätten att utesluta någon ur organisationen.

Alla medlemmar skall betala en månadsavgift på 2000kr, varav hälften går till Europa-Presidenten. Alla medlemmar skall avstå 30% av det dom tjänar, 20% skall gå till Europa-Presidenten, 10% skall gå till Sverige-Presidenten. En medlem som förnekar sitt medlemskap utan Europa-Presidentens godkännande blir automatiskt utesluten ur O.G, ingen medlem får bruka narkotika oavsett position.

Den som bryter mot dessa regler blir utdelad ett "straff", Europa-Presidenten är den som avgör straffet. Endast ledningen kan uttala sig i media, dock kan vissa undantag göras med Europa-Presidentens godkännande. O.G är en stöd organisation för män som känner utanförskap i samhället, där etnicitet och relgion inte har någon betydelse.
__________________
Senast redigerad av Blamer 2009-01-06 kl. 20:21.
Citera
2009-01-06, 20:30
  #122
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattzor
Har ni fått reda på vem det var? Var det VFH eller någon annan?

det kanske var VGSBOVIBUPN ?

"Vi Gillar Små Barn Och Vill Inte Bli Uthängd På Nätet"

Jag blev glad när jag såg att det fanns en sida på näten som hängde ut sådana svin som förgriper sig på barn även om det är kriminella som håller i sidan. Hellre någon kriminell som snor min bil än något svin som förgriper sig på barn tycker jag.

Synd om OG blev hackad pga detta!!
Citera
2009-01-06, 20:33
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobywaller66
det kanske var VGSBOVIBUPN ?

"Vi Gillar Små Barn Och Vill Inte Bli Uthängd På Nätet"

Jag blev glad när jag såg att det fanns en sida på näten som hängde ut sådana svin som förgriper sig på barn även om det är kriminella som håller i sidan. Hellre någon kriminell som snor min bil än något svin som förgriper sig på barn tycker jag.

Synd om OG blev hackad pga detta!!

Vem fan har sagt att det är just därför dom blev hackade? Det finns inte tusen andra anledningar att hacka OG menar du?
Citera
2009-01-06, 20:44
  #124
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stipex


Vore ju dock en utav de bättre anledningarna till att hacka dem. Fjantigt med sådant pöbel-framkallande system i ett rättssamhälle. Av någon anledning tycks hela Sverige idag anse att sexualbrott är det grövsta brottet som finns. Ska vi outa dessa på ett sådant här sätt vill jag lika gärna se mördare och inbrottstjuvar o de som åkt dit för grov misshandel outas.

Våldtäkt på en oskyldig tjej är knappast värre än en grov misshandel på en oskyldig kille.
Citera
2009-01-06, 20:47
  #125
Medlem
Per-Martins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskimagen
Då vanliga svenssons tydligen inte kan driva en sådan sida utan mordhot så ser jag inget problem med att en yrkeskriminell grupp tar över en sådan sida. Visst har jag roat mig åt bilder och intresant läsning från deras sida nu men om detta är anledningen tycker jag det är fel. OG är emot våld mot barn och kvinnor något dom bör ha credd för iofs vore dom sjuka annars men. Dock är jag emot all deras annan verksamhet av yrkesbrott.

Om de lever upp till detta så ska de ha cred, det är jag med på.
Citera
2009-01-06, 20:50
  #126
Medlem
Per-Martins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Vore ju dock en utav de bättre anledningarna till att hacka dem. Fjantigt med sådant pöbel-framkallande system i ett rättssamhälle. Av någon anledning tycks hela Sverige idag anse att sexualbrott är det grövsta brottet som finns. Ska vi outa dessa på ett sådant här sätt vill jag lika gärna se mördare och inbrottstjuvar o de som åkt dit för grov misshandel outas.

Våldtäkt på en oskyldig tjej är knappast värre än en grov misshandel på en oskyldig kille.

Jo, och jag tycker det är bra att sexualbrottslingar hängs ut. Det är egentligen det enda som OG gör rätt.
Citera
2009-01-06, 21:08
  #127
Medlem
dknerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wolfeye_x
Aftonhoran spekulerar:

dom har inte en jävla aning om NÄR det skedde bara att det blev offentilgt på flashback natten till idag och om inte jag är helt snurrig så är det väl ändå tisdag idag? Vilka jävla nötter som jobbar där.

haha vad synd det är om aftonhoran (dom har ändrat till natten till tisdag nu)
Citera
2009-01-06, 21:09
  #128
Medlem
snilleblixts avatar
Nu har jag läst genom mail, en sak som jag fattar inte.

Om man vill att OG ska hjälpa honom att spöa några folk då får han betala men
Om folk säger att dom är OG och inte är sant då spöar OG dom gratis?
Såg en kille som skrev att han har problem med några killar som hotar hans familj och säger att dom är medlem på OG och då säger Dano att han ska ge hans mobnr till Dano, betyder det att han ställer upp gratis?
Citera
2009-01-06, 21:13
  #129
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Ansökningarna till synes verkar vara väldigt desperata från många håll, tex "ni verkar vara ett gäng coola typer, jag vill hänga med er"

Nee fyfan!

det är väl så dom flesta kompisar/gäng/grupper bildas ??? inget konstigt med det!

jag säger inte att jag tycker det är bra och ofarligt, men det är så det funkar i de flesta fall.
Citera
2009-01-06, 21:22
  #130
Medlem
Grunt_Grunts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MR_Robin_89
Haha ja har sett det! Ska vi polisanmäla OG? Har ju även bild på när han har ett vapen liksom! Hehehe..

Nja sparade en bild med uzin bara, dom andra var mest killar som höll om varrandra, och bilder på dom när dom visar sina muskler! Inte så roliga!

OJ vad sura dom kommer bli när dom vaknar och märker detta! OJ vad sur OG ledarna måste bli på Lasse när dom märker att han har läckt ut bilder på andra medlemmar, samt med vapen, och alla mail! Med brottsuppmaningar med dessutom!
Tänk om han blir avrättad för det här!

Synd...

http://img296.imageshack.us/my.php?image=79016287wi5.png

Kan tänka mig hur dom där bilderna kom till. Nån hade det där vapnet och han tyckte det var skitfränt. "Öh grabbar, ta kort på mig när jag står och ser häftig ut med geväret!"

http://www.megaupload.com/se/?d=5DY6W7ZD
Alla bilderna.

Balla bilder. Överraskande många svenskar som han verkar umgås med, och som tydligen är medlem i OG. Så trodde jag inte organisationen såg ut.
Citera
2009-01-06, 21:30
  #131
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snilleblixt
Såg en kille som skrev att han har problem med några killar som hotar hans familj och säger att dom är medlem på OG och då säger Dano att han ska ge hans mobnr till Dano, betyder det att han ställer upp gratis?
Typ. Tror inte att dom tänkt på alla kryphål som finns i deras system.
Citera
2009-01-06, 21:31
  #132
Medlem
Inget illa måste bara säga detta....


Lasse ser ju ut som en läderbög från någon skum porrfilm från tyskland och checka in bilden på tuffingen i mössa på hemsidan... ser ju både sne ögd och ful ut... skönt att han är i turkiet tycker han borde stanna där som den bög han är. Jag som skattebetalare vill väl för fan inte ha sånt pack på gatorna?

Tyckte dock att de va sjuk dålig stil att hänga ut dom på de viset.

Någon som har hackat fb någon gång?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in