Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2009-01-06, 14:19
  #25
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pseudoanonym
Vill helst inte skicka in den eftersom jag då kommer behöva vara utan dator i flera månader. Omformatering är det sista alternativet. det optimala vore om det gick att reparera utan att förlora all sparad data. Därför måste jag ta reda på vad det är för fel på datorn.

alltså testar du som första alternativ att reparera windows
Citera
2009-01-06, 16:36
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
alltså testar du som första alternativ att reparera windows

ja, men hurdå? Har som sagt redan testat windows recovery
Citera
2009-01-06, 17:02
  #27
Medlem
927s avatar
du startar datorn med en windows cd
Citera
2009-01-06, 19:44
  #28
Medlem
Problemet är löst och tråden kan låsas. Tack för hjälpen alla.
Citera
2009-01-06, 20:32
  #29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pseudoanonym
Problemet är löst och tråden kan låsas. Tack för hjälpen alla.

Varför vill du att tråden ska låsas? Unnar du inte andra som kanske hamnar i samma situation att ta del av resonemanget och lösningen? Detta är ett diskussions/erfarenhetsutbytesforum, inte någon gratisservice för individuella datorproblem.
Citera
2009-01-07, 02:43
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinistermorgon
Varför vill du att tråden ska låsas? Unnar du inte andra som kanske hamnar i samma situation att ta del av resonemanget och lösningen? Detta är ett diskussions/erfarenhetsutbytesforum, inte någon gratisservice för individuella datorproblem.

Om nu någon annan mot all förmodan skulle ha exakt samma problem som mig så finns lösningen tråden, i annat fall får han väl starta en ny tråd. Jag bad om låsning eftersom problemet var löst och vidare diskussion därför kändes överflödigt. Ber om ursäkt för att du blev upprörd av min till synes oskyldiga kommentar. Hoppas du inte känner dig utnyttjad för din "gratisservice".
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback