Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-01-04, 16:58
  #13
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Menar du dem som är i form av en Imovane/Xanor?

Jag har bara sett positiva komentarer av dessa överallt på detta forum.
Exakt dom, jag klagar inte på dom, det är hyfsat tryck i dom (dock inte 2mg), problemet är att massa människor kallar dessa för krysstvåor, vilket både du och jag vet är något helt annat... Märkligt om det bara är jag och de runt omkring mig som stött på detta.

Btw, är du sexton bast när du sätter E i armen på den där filmen?? När skjöt du första gången i såfall, det såg ju ut som du kunde det...
2009-01-04, 17:06
  #14
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Exakt dom, jag klagar inte på dom, det är hyfsat tryck i dom (dock inte 2mg), problemet är att massa människor kallar dessa för krysstvåor, vilket både du och jag vet är något helt annat... Märkligt om det bara är jag och de runt omkring mig som stött på detta.

Btw, är du sexton bast när du sätter E i armen på den där filmen?? När skjöt du första gången i såfall, det såg ju ut som du kunde det...
Skulle tro att jag skulle fylla 17 om 3mån när jag satte första fixen.
Den i videon är vid ett annat tillfälle dock.

Bättre att säga EX2 ist, så slipper man missförstånd.
2009-01-04, 17:20
  #15
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Kryss, kryssare, kryss 2or. Har jag alltid räknat som Iktorivil.

Exakt.
2009-01-04, 17:23
  #16
Medlem
Eldkvarns avatar
[quote=alprazolam_]Skulle tro att jag skulle fylla 17 om 3mån när jag satte första fixen.
Den i videon är vid ett annat tillfälle dock.

Bättre att säga EX2 ist, så slipper man missförstånd.[/QUOTE]

Det är poängen med min tråd!
Men nu dyker Zniffe upp och rör om i grytan igen, skulle krysstvåor vara roppar nu också? Roppar är väl...roppar?
2009-01-04, 17:28
  #17
Medlem
b0gfettos avatar
Xanortvåor = ExTvåor.
Ikto = KryssTvåor.
2mg Roppar = 2mg roppar.

Sen kommer vi inte undan att det finns idioter som tror att ikto är 2mg roppar, men det är deras problem.
2009-01-04, 17:33
  #18
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Xanortvåor = ExTvåor.
Ikto = KryssTvåor.
2mg Roppar = 2mg roppar.

Sen kommer vi inte undan att det finns idioter som tror att ikto är 2mg roppar, men det är deras problem.
Väl talat!
2009-01-04, 17:34
  #19
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Xanortvåor = ExTvåor.
Ikto = KryssTvåor.
2mg Roppar = 2mg roppar.

Sen kommer vi inte undan att det finns idioter som tror att ikto är 2mg roppar, men det är deras problem.

...På spiken! Zniffe är dock ingen idiot! Men det kanske du inte menade?
Älskar att folk engagerar sig i sånt här, bara älskar det! Det får vi nästan fira med några äkta xanor va, alpra? Tuggar några...nu!

*tihi*
2009-01-04, 17:42
  #20
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
...På spiken! Zniffe är dock ingen idiot! Men det kanske du inte menade?
Älskar att folk engagerar sig i sånt här, bara älskar det! Det får vi nästan fira med några äkta xanor va, alpra? Tuggar några...nu!

*tihi*
Nej, jag menade inget illa Zniffe.

2mg Xanor + Grape
2009-01-04, 17:45
  #21
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Nej, jag menade inget illa Zniffe.

2mg Xanor + Grape

Bra där! Ska kila iväg och handla grape! Men nu ingjuter vi lite friskt blod i La fanclub tycker jag!
2017-03-22, 15:31
  #22
Medlem
Fick se tabletter hos en god vän till mig som det var typ ett kryss på som man kunde dela i fyra bitar! Var dock inte märkta med nåt annat inga prickar osv! Hann mäta tabletten som var 8mm och den var helt rund! vad kan det vara! Såg att nån skrivit att det var alprazolam! Kan det vara det?
2017-03-22, 16:28
  #23
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omsorg
Fick se tabletter hos en god vän till mig som det var typ ett kryss på som man kunde dela i fyra bitar! Var dock inte märkta med nåt annat inga prickar osv! Hann mäta tabletten som var 8mm och den var helt rund! vad kan det vara! Såg att nån skrivit att det var alprazolam! Kan det vara det?
(FB) Piller/drog-identifiering kan du posta i. Krysstvåor är Xanor. (FB) Xanor (alprazolam) fanclub/tråd låst
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback