• 1
  • 2
2008-12-31, 16:42
Medlem
Snabb fråga. Kan man undvika att dra på sej lika mycket vatten pga Dbollen om man kör masteron propp samtidigt? Dvs får man en mer rippad look med hjälp av masteronet istället för att bara se uppblåst och vattnig ut pga Dbollen? Funderar på 25-30mg dboll ED och Masteron Propp 100mg EoD! Vill inte att det ska synas att jag kurar, smyger helst med det så att säga.
Citera
2008-12-31, 18:05
Medlem
Mortensens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr2T
Snabb fråga. Kan man undvika att dra på sej lika mycket vatten pga Dbollen om man kör masteron propp samtidigt? Dvs får man en mer rippad look med hjälp av masteronet istället för att bara se uppblåst och vattnig ut pga Dbollen? Funderar på 25-30mg dboll ED och Masteron Propp 100mg EoD! Vill inte att det ska synas att jag kurar, smyger helst med det så att säga.

Varför inte köra ot istället? binder inte lika mycket vätska. Och sakta och smygande resultat.

http://translate.google.se/translate...abol%26hl%3Dsv

Där har du lite intressant läsning.

gott nytt år
Citera
2008-12-31, 22:39
Medlem
Orsaken är främst för att jag sitter en hög Thaifemmor sedan tidigare och har aldrig provat Masteron, det känns, iallafall teoretiskt som rätt prepp för mej, med dianabolen i åtanke då. Eller är det helt onödigt att mixa dessa prepp tycker du?

Gott Nytt År!
Citera
2009-01-01, 01:54
Medlem
Citat:
Orsaken är främst för att jag sitter en hög Thaifemmor sedan tidigare och har aldrig provat Masteron, det känns, iallafall teoretiskt som rätt prepp för mej, med dianabolen i åtanke då. Eller är det helt onödigt att mixa dessa prepp tycker du?

Gott Nytt År!

Masterone liknar provirone.. finns i tabblet form.. skulle kunna ge ett ok resultat vid 50mg per dag
Citera
2009-01-01, 05:49
Medlem
Mortensens avatar
Citat:

Gott Nytt År!

Jag vet inte faktist. Har aldrig läst nått om masteron.. ingen rapport du kan kolla med samma kombo?
alt så kan du spara dina dbol till en annan kur.
Senast redigerad av Mortensen 2009-01-01 kl. 05:58.
Citera
2009-01-01, 12:32
Medlem
Jo, visst skulle jag kunna spara Dbollen, men då får jag ju ersätta dom med ett annat prepp, då försvinner hela tankegången med "att jag redan har dboll hemma". Enbart Masteron bygger ju inte särskillt mycket, där av tanken att använda dboll som byggsten och mastet som förhårdnade och vattendrivare.
Citera
2009-01-01, 13:03
Medlem
Citat:
Jo, visst skulle jag kunna spara Dbollen, men då får jag ju ersätta dom med ett annat prepp, då försvinner hela tankegången med "att jag redan har dboll hemma". Enbart Masteron bygger ju inte särskillt mycket, där av tanken att använda dboll som byggsten och mastet som förhårdnade och vattendrivare.

Varför har du snöat in dig på masterone, trycka nått som inte ger specielt mkt?
Då är de bättre du kombar med Provirone..
Citera
2009-01-01, 13:31
Medlem
kör mast o propp, du ska ju ända injecta ed eller eod bara o fylla pumpen m lite mera olja(propp) o köra på.. o vill du ha riktigt yber bra resultat kan du slänga in lite tren A oxå.. e inte mycket som slår combon, mast/propp/tren.
Mvh// SB
Citera
2009-01-01, 15:46
Medlem
Jag har inte snöat in, jag har nog bara favoriserat helt enkelt. Jag tänkte på Masteron för att det inte ger uppenbara resultat för min direkta närhet, det syns ju uppenbarligen ganska omgående om man lägger på sej vatten och då sväller man ju upp fort, vilket tyder på steroidbruk, och den diskussionen slipper jag gärna med min omgivning. Jag inbilliade mej att Masteron skulle hålla borta vattenansamlingen man får av Dianabol och således inte ger så uppenbara resultat och jag är lite ute efter hårdheten man får av Masteron. Det är alltså ingen bulk jag är ute efter.
Citera
2009-01-02, 01:47
Medlem
Kalleballe1234s avatar
Kör du Masteron kan du dra ner på dosen dbol och ändå få önskvärda resultat. Lägre dos dbol= mindre vatten och östrogen= hårdare look.
Masteron har även en mild antiöstrogen effekt, dock inte lika stark som en riktig antiöstrogen som t.ex adex eller nolva. Så Masteron är skitbra.

Prova t.ex 15 mg dbol om dan tillsammans med 100mg masteron varannan dag.
Citera
2009-01-02, 02:08
Medlem
immaculates avatar
Är det att du är rädd att någon ska se att du kurar som du vill köra kombo med något vätskedrivande?
För annars blir ju av med påbundet vatten efter att kuren avslutats
Citera
2009-01-02, 10:56
Medlem
Ja, precis, jag är lite nervös för att det ska bli väldigt uppenbart. Jag är väldigt, väldigt kort, så minsta viktföränding syns på mej tydligt, moonface är alltså inte önskvärt. Jag har tänk över saken lite och eftersom jag endå ska sticka EoD så kan jag lika gärna köra Testo Propp tillsammans med Masteron, sälja Thaifemmorna och spara lite på levern istället. Fast 15mg Thai ED med 100mg Masteron EoD lät lockande. Om ingen annan rekommenderar något förhårdnande prepp tillsammans med prop!?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in