Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-18, 18:20
  #229
Medlem
Lilabanans avatar
Infowars och AJ ska ha en eloge för att ha hjälpt mig "vakna" för ett par år sedan. Det kan jag inte ta ifrån han.

Men jävlar vad infowars SKRIKER nya FOX news nu för tiden. Kollar mest för skojs skull ibland nu för hans rants kan vara rätt underhållande.

Men som Arbetarbroder skriver så är det mycket disinfo. Senast igår hade AJ en gäst, som utan att ifrågasättas snackade om 911 som nåt jihadist-dåd. Jo tjena.

Jag tror tamefan de flesta "truthers" på Youtube är under kontroll av The Powers That Be på ett eller annat sätt.
Citera
2017-09-18, 18:27
  #230
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insectqueen27
Så Alex Jones berättade i dagarna att han är djupt oroad för president Trump. Från "flera källor" har han hört att presidenten både verkar disorienterad samt sluddrar när han pratar. Enligt Jones dricker inte presidenten alkohol och "tar definitivt inga droger". Så vad kan då vara orsaken till det förvirrade tillståndet och sluddrandet?

Alex Jones har svaret: (så klart)
Presidenten blir drogad utan vetskap om det! Någon eller några illasinnade personer i presidenten närhet lurar i honom droger!



Skulle någon kunna göra något att göra något så uselt, så fult?
Smita runt och smyga i benzo eller liknande i presidentens läskedryck och iste. Det är såklart upprörande. Och ännu mer upprörande är det att sedan får höra att detta är fullt normalt!



Det är ett farligt liv man lever som amerikas president. AlexJones uppmanar presidenten att omedelbart ta ett blodprov till en läkare "han kan lita på" för analys.

Gällande Trump och drogning så kan det ligga nåt i det. Sök på hur George W. Bush var innan han blev president, sjuuuukt vältalig, snabbtänkt smart och charmig. Sen vet vi alla Hur han blev. Sök på Youtube och ni kommer se en helt annan Gerogie än den förrförra presidenten vi minns.

OM detta med drogning stämmer så är det garanterat inte benso eller något vi vanliga goys vet om existerar.
Citera
2017-10-01, 23:21
  #231
Medlem
Ninjor1987s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Gällande Trump och drogning så kan det ligga nåt i det. Sök på hur George W. Bush var innan han blev president, sjuuuukt vältalig, snabbtänkt smart och charmig. Sen vet vi alla Hur han blev. Sök på Youtube och ni kommer se en helt annan Gerogie än den förrförra presidenten vi minns.

OM detta med drogning stämmer så är det garanterat inte benso eller något vi vanliga goys vet om existerar.

Dom symptom som beskrivs är dock väldigt lika både alkohol och Benzo, vilket är precis vad vi vanliga känner till...

Tror snarare att gamle Trump börjar bli lite fyllo för att orka med det nya, hårda jobbet, så här på ålderns höst - man blir inte nykterist av att ha varit på så många firmafester och societetsbjudningar i RYSSland som Donald Trump har gjort, direkt!
Citera
2017-10-01, 23:33
  #232
Medlem
David Duke Exposes Alex Jones While Exposing The Global Zionist
https://www.youtube.com/watch?v=tzrpoF4wjeE

Han kan vara intressant o lyssna på iblan Alex o company. Men det stör mig att han aldrig går till roten på problemet. Sionisterna med vänner.
Citera
2017-10-03, 04:08
  #233
Avstängd
OvanligtSpeciells avatar
Alex Jones påstod idag att han fick meddelande direkt från FBI-teamat som dödade honom om att han hade "rummet fullt" med material från AFA. Det meddelandet var väldigt viktigt att radera genast så det gjorde han.

Ja jag hoppas sannerligen att det stämmer, inte bara för att Alex Jones ännu en gång sitter och storljuger men också för att vi då kanske får se lite sann action mot importen av islam.
Men som sagt, Alex Jones sitter han och ljuger återigen och kommer undan tappar jag lite mer av hoppet för mänskligheten.
Citera
2017-10-03, 06:00
  #234
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Gällande Trump och drogning så kan det ligga nåt i det. Sök på hur George W. Bush var innan han blev president, sjuuuukt vältalig, snabbtänkt smart och charmig. Sen vet vi alla Hur han blev. Sök på Youtube och ni kommer se en helt annan Gerogie än den förrförra presidenten vi minns.

OM detta med drogning stämmer så är det garanterat inte benso eller något vi vanliga goys vet om existerar.

Bush Jr har väl haft spritproblem också. Det kan ju bidra till hans förfall.
Citera
2017-10-03, 15:26
  #235
Avstängd
OvanligtSpeciells avatar
Jag bara undrar en sak angående rymdödlejägaren Alex Jones, har han någonsin, alltså jag menar någonsin tagit tillbaks något han har sagt? Erkänt att hans teori varit falsk eller har han alltid så att säga tillrättalagt sina rymdödleteorier i efterhand?

Är mest intresserad av detta då den teorin jag har pekar i en riktning och ett bekräftade/korrigerande av det jag påstår vore intressant.

Jag har aldrig sett honom dra tillbaks någonting.
Citera
2017-10-12, 15:44
  #236
Medlem
insectqueen27s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OvanligtSpeciell
Jag bara undrar en sak angående rymdödlejägaren Alex Jones, har han någonsin, alltså jag menar någonsin tagit tillbaks något han har sagt? Erkänt att hans teori varit falsk eller har han alltid så att säga tillrättalagt sina rymdödleteorier i efterhand?

Är mest intresserad av detta då den teorin jag har pekar i en riktning och ett bekräftade/korrigerande av det jag påstår vore intressant.

Jag har aldrig sett honom dra tillbaks någonting.

Han har faktisk tagit tillbaka uttalanden och bett om ursäkt ett par gånger dock inte angående rymdödlorna vad jag vet. Han har bett om ursäkt till ägaren till pizzerian i PizzaGate som utpekades för att sprida barnporr och driva barnbordell där medlemmar av det demokratiska partiet knullade barn hejvilt. Han har tagit tillbaka ett uttalande om en VD för ett frozen yogurt företag där han anklagade denne för att importera "utländska våldtäktsmän". Han har backat lite, lite grann för att han sa att Sandy Hook skolskjutningen aldrig ägt rum och att föräldrarna fejkat att deras barn dödades.

Men nu har han uttalats sig om Las Vegas massakern och säger att Stephen Paddock är en antifascistisk vänsteraktivist som samarbetar med ISIS och att hela grejjen var iscensatt för att "kick off the left’s war with the right in the streets of America".

Jag tycker faktiskt det är synd om Alex Jones som i min mening är psykiskt sjuk. Jag har vänner som har lidit av/lider av paranoida vanföreställningar och jag kan inte tänka mig ett värre öde för dessa personer än att hamna i den situation som Jones befinner sig i dvs att miljoner människor skulle elda på deras sinnessjuka tankegångar och ta dessa som gospel. Detta kan inte vara bra för honom. Han skulle behöva medicin och lugn och ro istället hetsar han upp sig i tid och otid:

https://www.youtube.com/watch?v=lxS3AmFwKzQ

Blir uppriktigt illa berörd över att se sådant här.
Citera
2017-12-07, 13:28
  #237
Medlem
Arbetarbroders avatar
The Shill - Do the Shill Exist?
Yes, they do.
Mike Cermowitch är ett exempel, prpmptad hos Alex Jones Infowars

ADL Target Conservatives, Realese Hit List
https://youtu.be/H1P2d3F66vs

Ännu oklart varför ADL släpper en lista med endast Pro-Sionistiska judar, låter som rena rama anti-Semites Running Wild in America! OY VEY! SHUT EM DOWN!

Know More News https://youtu.be/wam0ZdjY57k
Är sevärd! Alex Jones exposed by former employes

Samt, om du ännu inte fått nog o undrar vem Alex Jones jobbat åt:
https://www.alexjonesexposed.info
Citera
2017-12-19, 16:27
  #238
Medlem
Arbetarbroders avatar
Vad fan är detta nu, är de så totala Zionist Shill så de påstår att CIA gett upp kokainmarknaden i USA åt.. Hezbollah? (som Israel nu vill västvärlden ska se fiende)
Detta är ju fan rema lögner bara, är de nån som kollar på det här?

"Politico Reports That Obama Allowed Hezbollah To Deal Cocaine Inside The United States"
https://www.youtube.com/watch?v=YgdBZ8aulwE
Citera
2017-12-19, 17:02
  #239
Medlem
Lilabanans avatar
Titta på Alex Jones förvandling

https://youtu.be/eCmoRZNMVKo

Att jag en gång i tiden trodde på den här pajasen... Sent ska man vakna helt.
Citera
2018-07-16, 07:42
  #240
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
The Shill - Do the Shill Exist?
Yes, they do.
Mike Cermowitch är ett exempel, prpmptad hos Alex Jones Infowars

ADL Target Conservatives, Realese Hit List
https://youtu.be/H1P2d3F66vs

Ännu oklart varför ADL släpper en lista med endast Pro-Sionistiska judar, låter som rena rama anti-Semites Running Wild in America! OY VEY! SHUT EM DOWN!

Know More News https://youtu.be/wam0ZdjY57k
Är sevärd! Alex Jones exposed by former employes

Samt, om du ännu inte fått nog o undrar vem Alex Jones jobbat åt:
https://www.alexjonesexposed.info

Ja han jobbar åt Warner Bros som även har CNN under sig. Alltså Alex Jones är en kontrollerad opposition som jobbar för samma folk som hans motståndare.

Alex Jones påstår sig vara född 1974 vilket ju är helt befängt. Alex Jones ser verkligen inte ut att vara 44 år utan snarare 56 år och man kan se på bilder genom hela hans karriär att han är minst 12 år äldre (Bill Hicks nån ?) än vad han påstår sig vara.

Om han nu verkligen skulle vara endast 44 år i dagsläget så om inte annat är det ju ett bevis på att vi alla andra som lever av systemet åldras normalt medan Alex Jones som äter, promotar och säljer sina egna varor tex naturliga supplements osv åldras som en metamfetaminpundare, så kanske man ska hålla sig ifrån hans sortiment av hälsokosttillskott och nyttigheter.

Angående Alex Jones equals Bill Hicks så är det faktiskt helt slående. Alex Jones dök upp runt 1996 medan Bill Hicks dog 1994. Bill Hicks dog av en cancersjukdom som i de absolut flesta fall händer äldre personer och väldigt ovanligt för 32 åringar. Alex Jones har under hela tiden sett ut att vara i den ålder Bill Hicks skulle vara, 56 år nu 2018 vilket är mycket mer troligt att Alex Jones är än 44 år.

Dom har precis likadana sneda tänder och ansiktena är slående lika och dom kommer från samma plats i Texas där båda hållit till där Alex Jones också varit inom stand up comedy och bådas kära old friend är Kevin som har sacred cow productions som båda är knutna till och båda är knutna till Time Warner Bros, båda har koppling till samma tv-kanal osv.

Så, hur stor är chansen att det finns två så utseendemässigt lika personer som också har så mycket annat gemensamt som dessa herrar som tom kommer från samma plats och också varit verksamma på samma plats med samma vänner och kontakter och med samma tv och produktionsbolag osv? Dessutom finns det foton med både Alex Jones och Bill Hicks tillsammans med deras bäste vän Kevin som har sacred cow productions men det finns inte ett enda ynka foto med Alex Jones tillsammans med Bill Hicks trots att dom har så mycket gemensamma kontakter och höll till på samma platser med samma folk.

Dessutom har Alex Jones haft gäster i sin show som råkat kalla honom för Bill.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback