Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-12, 21:23
  #121
Medlem
Rollo Tomasis avatar
Troligtvis sionist-agent.

Han tar i liiiiiiiiite för mycket.
Citera
2013-12-12, 21:34
  #122
Medlem
dokoalseleds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollo Tomasi
Troligtvis sionist-agent.

Han tar i liiiiiiiiite för mycket.
Jag har också tänkt att Alex är sionist-agent. Men jag har tänkt att det kan vara en bra sak. Jag tror numera att sionisterna är för vårat väl.
Citera
2013-12-12, 22:20
  #123
Medlem
atoutlemondes avatar
Det mesta Alex Jones säger är ju sant. Han är oftast mycket påläst... men att han är köpt av "de utvalda" är det inga tvivel om.
Han är ju en finne i röven på makten men eftersom han ballar ur så fort han når den etablerade median så "plockas" han inte

Kan någon ta denna människa seriöst när han är på det här humöret alltså?
http://www.youtube.com/watch?v=YB7ZaK7Oa88
Citera
2014-07-21, 21:20
  #124
Medlem
EndGames avatar
Gav AJ en chans när jag var på gymet, fick byta efter tjugominuter.

Han vrålade på om att polisen i texas fått order från NWO att inte omhändertaga illegala mexikaner
då dessa ska utgöra Obamas framtida väljarbas...herregud vilket svammel. Jag antog att hans lyssnarbas
utgörs av obildade amerikaner. Tydligen har han ett följe även i Sverige. Tragiskt.

Om någon skulle vara intresserad av en vältalig och inte galen amerikansk konservativ alternativ media.
Youtuba zonation. Där snackar vi kvalité.

over and out.
Citera
2014-07-21, 22:31
  #125
Medlem
Ja, såhær ær det:


Alex Jones, Ron Paul, David Icke, Rand Paul, m.fl ær falsk och kontrollerad opposition emot det etablerade 2-parti systemet i USA.

Jimmie Åkesson, Kent Ekeroth, SD, Mattis, Borka m.fl ær falsk och kontrollerad opposition emot svenska staten.

Så, har du en politisk åsikt for eksempel och den ær avvikande så spelar det ingen roll. Dessa kontrollerade oppositioner ær givetvis ænnu ondare æn det dem kæmpar mot så bæst vore nog att du sjælv tar upp kampen emot oppositionen.

Citera
2014-07-21, 22:37
  #126
Avstängd
Hebronnys avatar
Alex tjänar väl som katalysator och ställföreträdande agitator, som ett slags ombudsman/proxy som kanaliserar och leder folks vrede rätt ut i öknen.
Citera
2014-07-22, 00:14
  #127
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Han delger fakta men hemlighåller lika mycket, vilket är misstänksamt. Sen vet jag inte om han gör det av kloka skäl (för att överleva) eller för att vilseleda.

Han ær, enligt sig sjælv, realistisk. Han har tidigare varit mycket extremare - suttit och skrikit om hur eliten suger blod ifrn spædbarn osv. Nu har han væl insett att æven om han vet det, och mycket annat, så sæger han bara precis det han tror har bæst effekt på dem områden han tror han bæst kan førændra. Før en erfaren konspirationsforskare kanske han "håller igjen" eller "vinklar", men det ær i så fall bara før att han kan inte gøra ett program åt bara dem som redan vet ditten och datten - utan måste vara øppen før helt nya lyssnare.

Kommer Ola Svensson 15-65 in på hans kanal/radio/site och hør om satanistiska ritualer i vita huset osv så ær det sjælvklart att dem vænder om direkt.

Sen gillar han inte att spekulera om saker som han inte kan med sækerhet bevisa heller. Vet inte vad han sa før många år sedan men nu sæger han att "teorier" ær absolut inget han pysslar med, utan det han sæger ær "fakta". Alltså, han bevisar och lægger fram saker. Och det som ær spekulationer och de flesta diskussioner om "vem som egentligen styr" ser han som oviktigt før vad vi - folket/fåren - ska gøra ær fortfarande detsamma. Krossa makteliten - 1 steg i taget.
Citera
2014-07-24, 11:17
  #128
Medlem
Jungles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
Jag har också tänkt att Alex är sionist-agent. Men jag har tänkt att det kan vara en bra sak. Jag tror numera att sionisterna är för vårat väl.

de är han ev....

skojar du?
Citera
2014-09-04, 02:26
  #129
Medlem
IHateThisPlanets avatar
"Skönt"(tragiskt) citat jag hörde från Alex idag: "Machines r good but they r used in the wrong purpuse we have passed that point now where the machines no longer r made to serve humans but to nialate us"(or something)
Citera
2015-07-02, 10:34
  #130
Medlem
SvenAhlbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollo Tomasi
Troligtvis sionist-agent.

Han tar i liiiiiiiiite för mycket.


Nu visar det sig att Alex Jones är CIA agenten Bill Hicks som genomgått plastikkirurgi och att Infowars ägs av Warner som i sin tur ägs av CNN

http://beforeitsnews.com/conspiracy-...s-2465122.html
Citera
2015-07-23, 02:20
  #131
Avstängd
Dalakilles avatar
Alex Jones är en lögnare som ni inte ska sätta någon som helst tilltro till. Vid milleniumskiftet påstod han att Ryssland skjutit iväg raketer mot Usa. Han är en expert på att förstora upp små händelser utan betydelse till någonting stort. Han verkar tycka om att skapa rädsla och paranoia.

https://www.youtube.com/watch?v=pnGl8Nz0oLE


https://www.youtube.com/watch?v=wHXdz4ApxOQ
Citera
2015-08-22, 11:03
  #132
Medlem
Osmanvallos avatar
Alex Jones har gjort sig bort för all framtid i sin debatt med David Duke

http://beforeitsnews.com/alternative...h-3202156.html
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback