2008-12-30, 18:37
Medlem
PixiePunks avatar
Tjo!Första inlägget!:P

Nu till min fråga

Jag har ett antal ggr (8-10) tryckt i mig en massa diazepam 10mg
med utebliven effekt.Det har varit allt ifrån 3 till 7 stycken,men inget har hänt överhuvudtaget,inte ens dåsighet.
Diazepamen har kommit ifrån helt olika håll och tror inte risk för blåsning av polare på den nivån är någon större möjlighet.Fick 4 st gula piller från Ghana igår som där stod diazepam på men paketet var slitet o man såg inte mängden och dessa skulle räcka med en för att bli riktigt bäng tydligen.Jag trycker i mig alla fyra utan effekt.
Kan även tilläggas att jag vid något tillfälle testat xanor också,2mg stavar,"tar du en hel sån så vaknar du upp ute på ett fält naken imorron utan något osm helst minne",käkar båda två o det händer inte mycke....vill bara veta vad ni har att säga om detta och/eller teorier angående mitt ärande
Nu e det dags för holk(funkar alltid) Lycka Till!
2008-12-30, 19:21
Medlem
Xalterads avatar
Testat att dricka samtidigt?

50-100mg Diazepam eller 3-5mg Alprazolam och så några cl strarksprit på det ska du nog se att det händer saker!

Du kanske inte bara vet vad du ska känna av från benson?
2008-12-30, 19:37
Medlem
PixiePunks avatar
Det e inte helt omöjligt...tog ju ett tag innan men blev stenad i början oxå,samma sak kanske?
2008-12-30, 20:19
Bannlyst
Folk fattar inte riktigt vad benso är till för, och när man blir skön på dom..

Vill du bli riktigt skön på dina piller så åker du och köper dig 2gubbar tjack. Sitter vaken ett par dagar tills du börrjar bli riktigt dålig och abstinent.

Sen trycker du i dig dina pills så ska du få känna på nåt gott..

Grejen är att folk med fet ångest, missbrukare osv blir sköna på det.. Har du ingen särskild ångest får du äta mängder, och dricka sprit till om du vill bli skön..
2008-12-30, 20:28
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixiePunk

Nu till min fråga

med utebliven effekt.Det har varit allt ifrån 3 till 7 stycken,men inget har hänt överhuvudtaget,inte ens dåsighet.
Diazepamen har kommit ifrån helt olika håll och tror inte risk för blåsning av polare på den nivån är någon större möjlighet.Fick 4 st gula piller från Ghana igår som där stod diazepam på men paketet var slitet o man såg inte mängden och dessa skulle räcka med en för att bli riktigt bäng tydligen.Jag trycker i mig alla fyra utan effekt.
Kan även tilläggas att jag vid något tillfälle testat xanor också,2mg stavar,"tar du en hel sån så vaknar du upp ute på ett fält naken imorron utan något osm helst minne",käkar båda två o det händer inte mycke....vill bara veta vad ni har att säga om detta och/eller teorier angående mitt ärande
Ja om du ätit så mycket ofta, så är det helt klart. Men en sån här fråga passar utmärkt att ställa i benso FAQ i fortsättningen, med tiden kommer du att märka och själv tycka, hur jävla jobbigt det är , när trådar som denna ständigt poppar upp. No offense!
2008-12-30, 20:58
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixiePunk

Nu till min fråga

Är det det här som kallas ett dåligt första intryck? Ber om ursäkt, för jag menade inget illa.

Skyller på katten på avataren, den verkar så jävla sne...
2008-12-30, 21:01
Medlem
glockengolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Skyller på katten på avataren, den verkar så jävla sne...

kolla in min misse då?...han är liiite "sneare" ..gott nytt år på eder alla!
2008-12-30, 21:01
Medlem
Himmler!s avatar
Bensotråden. Tråd låst.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här