Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2010-06-12, 20:05
  #49
Medlem
Jag har då aldrig onanerat på liknande vis i bil, buss, stalkermodell eller liknande.

Verkar riskabelt på en buss, vore det partnerlek så vore det en annan sak.
Citera
2010-08-27, 03:33
  #50
Medlem
1Theone1s avatar
När jag var i 13-15 års åldern så onanerade jag på många offentligga ställen, som bussar och tåg. Det värsta jag gjort var när jag och en klasskamrat satt och runkade i klassrummet på en historialektion då vi såg på en film. Satt längst bak i hörnet och kände oss säkra på att ingen skulle se, men efter lektionen så fick man ju höra att två tjejer hade sett oss Vi försökte göra en kul grej av det och sa att vi bara försökte få det att se ut som vi runkade för att skämta lite.. Minns hur retad jag blev i ett par dagar men sen lugnade det ner sig. Vi fortsatte naturligtvis neka till det. Efteråt pallrade jag mig fan till toaletterna om jag skulle runka i skolan. Nu på senare år brukar det ske att jag runkar på arbetsplatser, då jag är målare så är jag ofta ensam i obebodda lägenheter. Runkar i bilen ibland också men inget mer offenligt än så.
Citera
2010-08-27, 12:15
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes76
Ibland händer det att jag runkar i bilen när jag ser på någon snygg tjej eller ännu heller 2 tjejer som är ute och går. Åker in till grannbyn för att inte någon ska kännaihen mig då man åker ett par varav för att just hitta de perferkt, helst 15-18 åringar tjejer.

Härom kvällen åkte jag buss och drog en tralla mellan ett par hållplatser som låg långt ifrån varann. En ung söt blondin satt och halvsov 2 rader snett framför mig. La satsen i Systembolagets kundtidning. Hade naturligtvis inte
andra bredvid mig så långt bak i bussen.

Har även gått efter en tjej på en elljusspår och det var grymt spännande
att slutligen få komma bakom henne kanske 15m..

Det händer även att man står på andra ställen på lite avstånd och dra en stund samtidigt som man ser på något snyggt..
Inärheten av gymnasieskolor är rena drömmen.

Någon med liknande erfarenheter?

Vem har INTE liknande erfarenheter? Det måste väl vara en av de erfarenheter allra flest svenskar delar typ. Fast från andra sidan. Alla jag känner har någon gång sett eller råkat ut för något sjukt kräk till blottare/fluktare/smygrunkare/stalker. Ett sjukt beteende som i vissa fall kan vara inkörsporten till tyngre övergrepp. Men det finns säkert hjälp och terapi att få.
Citera
2011-01-23, 05:39
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brisingamen
Jag tror nog att de flesta väntar tills de kommer hem. Förmodligen så är det nog redan någon som sett vad du gör, tjejer i den åldern är ganska uppmärksamma på sådant, jag var det i alla fall och visst har man sett en del i den vägen. Det är dock inget som är särskilt trevligt och jag tycker att du borde fundera över varför du gör så här, känns ju lite som om du vill påtvinga någon annan din sexualitet. stoppa detta i tid.
vad fan dom ser ju inte att man runkar efter dom varför slut då ingen ser ingen lider eller
Citera
2011-01-23, 05:51
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duggregn
Hahah, nej men nu kommer jag titta mer bakåt om det sitter en ensam kille på bussen. Eller kanske just det jag inte skall göra...
HEJ du ser ju inte att man runkar efter dej vad är du orolig för det du inte ser är ej farligt kram
Citera
2011-01-23, 06:31
  #54
Medlem
MrOSs avatar
Hur kåt är man inte när man sitter och runkar på en buss?
Citera
2011-01-23, 11:57
  #55
Avstängd
Fittslamsans avatar
Jag har också runkat på mystiska platser, det är normalt.
Att följa efter småflickor och runka är inte så jävla normalt.
Skärp dej innan du blir riktigt galen ts.
Citera
2011-03-07, 17:31
  #56
Medlem
Har ibland tänkt att det skulle vara häftigt att kunna onanera då man ser nåt sexigt på stan.
Jag gjorde ett inlägg tidigare att ha en liten vibrator i byxan som man kunde använda med hjälp av fjärrkontroll. Den skulle vara tyst men effektiv. Skulle kunna användas då man är nära nån sexig tjej på stan eller i bussen eller tom då man pratar med nån sexig expedit i nån klädaffär när man är på shopping eller dylikt.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback