Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-20, 23:22
  #553
Medlem
Grandmaster-Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Blir så ARG! Den där jävla.. apparaten flyger runt i luften, och så ska man skuta sönder el-grejerna så den stannar och sen skjuta ner den med raketgevär... Inte så lätt för efter en liten stund pepprar ju den där maskinen kulor OCH raketer!


Har för mig att man ska gömma sig i någon slags bunker som finns där under, eller en liten gång, tror det i alla fall.
Citera
2010-06-21, 02:26
  #554
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandmaster-M
Har för mig att man ska gömma sig i någon slags bunker som finns där under, eller en liten gång, tror det i alla fall.

Tack. Det var en liten tunnel där, mycket bra. Nu är jag på tåget. Hur långt har jag kommit?
Citera
2010-06-22, 12:50
  #555
Medlem
Ovcharkas avatar
Nu är jag här igen. Är på sista (?) banan.

Citera
2010-06-24, 00:52
  #556
Medlem
Ovcharkas avatar
Är det bara jag som lirar detta eller?

Skit i det! Har ÄNTLIGEN klarat sista banan. Tog ju bara tre dar. Sanslöst svårt på "Hard". När kommer Killzone 3? Är inne i en stim nu.
Citera
2010-06-24, 19:05
  #557
Medlem
twinkybois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Är det bara jag som lirar detta eller?

Skit i det! Har ÄNTLIGEN klarat sista banan. Tog ju bara tre dar. Sanslöst svårt på "Hard". När kommer Killzone 3? Är inne i en stim nu.

Jag spelar det någon gång då och då
Är det inte snack om början på 2011?
Spelat något MP än?
Citera
2010-11-17, 00:47
  #558
Medlem
Skulle ni säga att Killzone är ett svårt spel om man inte är en supervan gamer?
Citera
2010-12-10, 17:31
  #559
Medlem
dött, dött, har beställt det nu sisådär 2 år efter release hoppas det är värt 140 spänn nu hehe
Citera
2011-01-19, 17:05
  #560
Medlem
237s avatar
Är det meningen att kontrollen ska vara som den är? Jag menar, man är hänvisad till den där jäkla sticken där tummen ska balansera på. Jag försöker sikta på fiender men den går bara från sida till sida, upp o ner, svajar som fan. Måste flytta sakta, bit för bit, och hinner bli sönderpepprad.

Samma när man ska svänga eller vända sig om. Tar en evighet, och kameran går antingen i backen eller upp i luften.

Ja, jag är ingen van PS3-gamer så ... blir man bättre, eller ska kontrollen vara sån?

Tacka vet jag hederligt styrkors.
Citera
2012-11-24, 02:03
  #561
Medlem
CommonSenses avatar
är det nå folk som lirar killzone 2 idag? funderar på att köpa det till ps3, kör just nu bf3 men vart grymt sugen på killzone2. Minns att det va sjukt roligt spel, röjigt som fan ibland
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback