Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2008-12-29, 18:59
  #49
Medlem
Naikons avatar
Säg som det är istället, hon kommer ju tillslut undra varför hon aldrig ser dig spela på xboxet.
Citera
2008-12-29, 19:11
  #50
Medlem
En xbox är värd ca 800-1000 om den är chippad pga att det finns så mycket spel man kan spela gratis då, dessutom kan man ha den som mediacenter.
Tänk på att bara ett enda spel till 360 kan kosta 600 kr.

Jag skulle sålt ditt xbox, då det inte är värt pengarn att bråka med både personer hon köpte det av och göra henne ledsen över misstaget.

Sälj det på blocket lite i smyg, köp sedan ett 360 för 2300, det kostar din kanske 1500. Sedan är "problemet" löst.

Du säger bara till henne sedan "tja, jag sålde det till en som ville ha det och köpte en nyare ver."
Citera
2008-12-29, 20:18
  #51
Medlem
Impulse202s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Du säger bara till henne sedan "tja, jag sålde det till en som ville ha det och köpte en nyare ver."

Du har aldrig varit i kontakt med kvinnligt kön hör jag... Alternativt kvinnor i modell rysk kulstötare. Slår ännu ett slag för mitt tidigare inlägg med förklaringen, alternativt fråga en av hennes närmre väninnor om råd hur du ska gå till väga för att berätta... De bör känna henne ganska bra hur man kan och hur man inte kan säga.
Citera
2008-12-30, 00:14
  #52
Medlem
Hur vet du att hon lagt ut 3k på det? Hon kanske bara överdriver priset när du frågar henne...
Citera
2008-12-30, 00:18
  #53
Medlem
Men va fan... Hur svårt ska det vara att snacka med sin flickvän?
"Älskling, jag vet att jag är superglad över att du köpte julklappen till mig. Tyvärr så har du köpt helt fel. Jag är ledsen att jag inte var tydlig nog men dessvärre har du nog blivit lurad på 3000 spänn. I fortsättningen kan du väl kanske fråga lite mer även fast det råkar sabba överraskningen? Vill ju inte att vi blir av med onödiga pengar igen...bla, bla, bla.".
Är man över 15 år så måste man väl fan kunna ta en sån sak? Bryt ihop och kom igen för helvete.
Citera
2008-12-30, 01:24
  #54
Medlem
ooh...s avatar
låter ju lite ...hmm... speciellt.

Väldigt konstigt att hon blev så jävla lurad. Ja menar om hon köpte det på blocket borde hon väll sett att det fanns likadana boxar för typ 500 spänn (utan chip).

Eller så kanske din tjej ljuger om att hon köpt en julklapp till dig för 3000kr. Och hon hade egentligen köpt den för 500kr på blocket.

Citat:
Eller så kanske din tjej ljuger om att hon köpt en julklapp till dig för 3000kr. Och hon hade egentligen köpt den för 500kr på blocket.

Det kan nog vara så:
Tjejen såg att ett 360 elite (typ samma färg som gamla xbox) kostade nästan 3k i en vanlig affär. Då gick hon ut på blocket och såg en "likadan" som var chippad för ca 1500 då slog hon till.
Och för att verka generös så sa hon att den va ny och kostade 3k (barnsligt men vem vet )




Är det föresten någon som vet vrf TS är avtängd?
__________________
Senast redigerad av ooh... 2008-12-30 kl. 01:33.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback