Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-31, 23:04
  #3193
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Ensam men haft inbjudningar
Väljer att sitta hemma men har ätit och druckit gott
Nu saknar jag nog bara den där sista bra filmen att avsluta året med ..
Tips någon ?
http://www.imdb.com/title/tt3530002/
Mycket bra f ilm enligt mig!
Citera
2017-12-31, 23:06
  #3194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Ensam men haft inbjudningar
Väljer att sitta hemma men har ätit och druckit gott
Nu saknar jag nog bara den där sista bra filmen att avsluta året med ..
Tips någon ?
Låter som en go kväll Inga jättenya men alla stabila val imo

Hacksaw ridge
Sully
The Lincoln lawyer
Law abiding Citizen
Children of men
In time
American made
baby driver
Citera
2017-12-31, 23:07
  #3195
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bax88
Sitter själv.

Damen med stort D som jag trodde jag skulle dela framtiden med droppade i början av december att hon inte såg en framtid med mig och ville att vi skulle separera.

Julen vart en rumphuggen historia med min mor då det var planerat och bestämt att vi skulle fira med hennes familj.
Nu typ fem dagar innan nyår så sa jag att inte ville att bo tillsammans och att hon skulle flytta då vi bestämt att jag skulle ha lägenheten. Jag fixade inte det då jag innan jul sett hur en arbetskamrat till henne började frekvent skriva till henne på Facebook och säkerligen på telefon, hon smög med det och skrev noveller till han i en fåtölj medans jag observerade från en plats långt bort i vårat hem. Även om det var att han var intresserad och hon totalt ointresserad som hon sa, men i min värld var det uppenbart att det var det motsatta så fixade jag inte det. Jag har ändå känslor för hon. Även om hon sagt att det var slut så vill jag inte se mitt ex hålla på med andra. Jag sa att du får fan dra för det där fixar jag inte. Det är för plågsamt mot mig och det kommer inte att sluta bra. Vi ska inte bo tillsammans och jag ska se till att det blir pannkaka för alla genom att bete mig som ett jävla rövhål. Snabbt summerat såhär över åtta öl och säkert helt annorlunda hur alla upplevt det i realiteten.

Men kontentan var att hon nu sen fredags flyttat ut alla sina grejer. Så nu är jag själv, på ett sätt känns det riktigt bra. Har hon intresse att bli gängknullad av 50 av sina arbetskamrater slipper jag se, höra och förmodligen veta. Det blir så mycket lättare för mig att gå vidare.
På ett annat sätt är det otroligt tungt. I Fredags hade vi våran avslutningskram. Nu kommer min älskade, min bästa vän och personen jag såg en framtid med att bara vara en person som jag kände. Likt Gotye's låt "Somebody that i used to know"

Nyårsafton så blev ju resultatet att man fick sitta själv och nu sitter man och grubblar medans man super skallen av sig så man får sova som folk.
Helst skulle man vilja flytta tiden typ 4 - 6 månader framåt när "vardagen" infunnit sig.

DU! DET FIXAR SIG ALLTID.
Stark text
Gott nytt år
Citera
2018-01-01, 00:27
  #3196
Medlem
Tarstans avatar
Så man klarade av detta nyår bra helt ensam och imorgon är det lugnt och skönt.
Kändes bättre än en vanlig Söndag, eller iaf inte sämre.

Gott nytt år!
Citera
2018-01-01, 00:36
  #3197
Medlem
Memmajemmas avatar
Hälsar på mamma utomlands. Vi har skålat i bubbel och löst korsord. Nu ensam och det är sååå skönt! Krypt ned i sängen och i morgon ska jag sova länge.
Citera
2018-01-01, 02:01
  #3198
Medlem
Zvrigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingettroll
Ja fast tänkte mig mer nån klubb eller så där man kan kamoflera sig i ett dansgolv så det inte är så obvious att man är ett ensamt retard. Det flesta har stangt på nyår av någon anledning.

Jo visst är det så, precis kommit hem efter några öl och en promenad, gick förbi några klubbar där kön var så lång att jag faktiskt var glad att jag inte var ute för att festa.
Citera
2018-01-01, 02:16
  #3199
Medlem
Mjo.

Lyssnar på Auld Lang Syne med Sissel Kyrkebo. Det kunde ha varit en bättre nyår med också en otroligt mycket sämre.
Citera
2018-01-01, 19:37
  #3200
Medlem
Finns det kvinnor i tråden?
Citera
2018-01-01, 20:16
  #3201
Medlem
Swe1227s avatar
Fy fan vad skönt när alla har åkt hem säger jag bara. Var över 10 pers här i lägenheten, en vän och några tjejer som sov över här som jag knappt snackade med. Nä trivs bäst själv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback