Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-23, 08:51
  #1
Medlem
A.Fredrikssons avatar
Tänkte att det kunde vara trevligt att få se bilder på vad ni har i era samlingar egentligen!

Jag börjar med denna bild på min samling! Enjoy!

http://pici.se/pictures/fiIyaYUXg.jpg
Citera
2008-12-23, 09:01
  #2
Avstängd
Lundborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Fredriksson
Tänkte att det kunde vara trevligt att få se bilder på vad ni har i era samlingar egentligen!

Jag börjar med denna bild på min samling! Enjoy!

http://pici.se/pictures/fiIyaYUXg.jpg

Vilken härlig samling, sitter på jobbet just nu så har ingen bild just nu att dela med mig utav, får komma med ytterligare en kommentar sen
Citera
2008-12-23, 09:24
  #3
Medlem
sjolanders avatar
Jättefin samling! Jag sitter på ett sega saturnus i orginalförpackning och en gammal omega men dom ligger uppe på vinden och samlar damm! Jag skulle gärna ha ett 8-bitars och lira mario på. Du vill inte sälja ett
Citera
2008-12-23, 09:38
  #4
Medlem
mo0kies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Fredriksson
Tänkte att det kunde vara trevligt att få se bilder på vad ni har i era samlingar egentligen!

Jag börjar med denna bild på min samling! Enjoy!

http://pici.se/pictures/fiIyaYUXg.jpg



Grym samling!
Skulle aldrig palla spela grejerna dock, får ont i huvet av dålig grafik.

Grym samling oavsett.

Har inget eget att visa.
tror jag..

Har kanske en sån där gameboy-adapter till SNES skräpandes nånstans på sin höjd.
Men nån samling att visa har jag inte.
__________________
Senast redigerad av mo0kie 2008-12-23 kl. 09:42.
Citera
2008-12-23, 11:40
  #5
Medlem
Abolishs avatar
Fan vad avundsjuk jag är på din samling, ser ut som du har två st identiska NES?

Funderar nästan på att börja samla på mig lite äldre konsoler, de kan ju inte vara för dyra.
Citera
2008-12-23, 14:10
  #6
Medlem
Usch jag är också avis. Ska försöka fixa fram bilder på min samling sen, dock inte så mycket retro men det får duga.
Citera
2008-12-24, 08:31
  #7
Medlem
A.Fredrikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sjolander
Jättefin samling! Jag sitter på ett sega saturnus i orginalförpackning och en gammal omega men dom ligger uppe på vinden och samlar damm! Jag skulle gärna ha ett 8-bitars och lira mario på. Du vill inte sälja ett

Coolt! Skulle vara kul att se en bild...

Citat:
Ursprungligen postat av Abolish
Fan vad avundsjuk jag är på din samling, ser ut som du har två st identiska NES?

Funderar nästan på att börja samla på mig lite äldre konsoler, de kan ju inte vara för dyra.


Hehe, nej då, den ena är Ice Climber-utgåvan, medan den andra är Super Mario Bros-utgåvan!

Dyra och dyra.... Det beror lite på vad man tycker är dyrt & vad man har för krav. Personligen köper jag bara kompletta spel, och då kan ju prislappen rusa iväg lite.
Men om du bara vill ha maskiner & lösa kassetter så går det att komma undan relativt billigt.

Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Usch jag är också avis. Ska försöka fixa fram bilder på min samling sen, dock inte så mycket retro men det får duga.

Samling som samling...


Kom igen nu då! Få se vad ni har där hemma gott folk!
Citera
2008-12-24, 12:33
  #8
Medlem
Poddes avatar
Har inte utrymme att ha sakerna framme så de ligger i lådor

Kanske jag orkar plocka fram allting imorgon, man brukar ju inte ha så mycket att göra på juldagsmorgonen


Måste bara komma ihåg att låna kameran av mor och far idag när jag åker hem till dom.


Har inte alla konsolerna/spelen i orginalförpackning tyvärr, är ni intreserade av att se bilder ändå? :/


Har iaf. Atari ST, NES, SNES, Gameboy Color, Nintendo DS, Nintendo 64, Gamecube, Wii, Master system, Megadrive, Saturn, Dreamcast, PSX, PS2, CD-i och en Xbox360
Citera
2008-12-24, 20:34
  #9
Medlem
A.Fredrikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Har inte alla konsolerna/spelen i orginalförpackning tyvärr, är ni intreserade av att se bilder ändå? :/


Självklart!


Edit:

Citat:
Ursprungligen postat av sjolander
Jag skulle gärna ha ett 8-bitars och lira mario på. Du vill inte sälja ett

Inte ens den dagen grisar kan flyga tyvärr...
__________________
Senast redigerad av A.Fredriksson 2008-12-24 kl. 20:38.
Citera
2008-12-24, 23:15
  #10
Medlem
Megalomanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av A.Fredriksson
Tänkte att det kunde vara trevligt att få se bilder på vad ni har i era samlingar egentligen!

Jag börjar med denna bild på min samling! Enjoy!

http://pici.se/pictures/fiIyaYUXg.jpg
Det som imponerar mest är tveklöst din Stay Puft Marshmallow Man. Fan vad jag ångrar att jag inte har mina Ghostbustersfigurer kvar.
Citera
2008-12-25, 08:26
  #11
Medlem
A.Fredrikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megalomania
Det som imponerar mest är tveklöst din Stay Puft Marshmallow Man. Fan vad jag ångrar att jag inte har mina Ghostbustersfigurer kvar.

Ja just det, den smög sig in i samlingen oxå!
Har fler figurer i GB-serien, men just Stay Puft-gubben är så jäkla söt, så den fick vara med den oxå!
Citera
2008-12-26, 17:50
  #12
Medlem
A.Fredrikssons avatar
Snälla ni, låt inte tråden dö!
Jag vill ju se vad ni andra har där hemma!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback