Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-28, 22:03
  #13
Medlem
Citat:
Jo, det är lokala snubbar(som till och med bor en bit bort ifrån mig) som utfört denna gärning, så in åt helvete smart att plocka systembolaget vid slutet av dagen vid julhandling, poff runt 50tusen kronor uppgav de sig att innehava

ok nu syftade jag på de "andra lokala kändisarna" typ a-lagare och andra mindre begåvade. 50 000 kr och sen sitta innlåst ett antal år, nej knappast värt det.
Citera
2008-12-29, 13:21
  #14
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aceman67
ok nu syftade jag på de "andra lokala kändisarna" typ a-lagare och andra mindre begåvade. 50 000 kr och sen sitta innlåst ett antal år, nej knappast värt det.
Ohh, det var så det var mätt, nja, måste nog hålla med där, inte världens smartaste gärning
Citera
2008-12-30, 05:15
  #15
Medlem
poonts avatar
Har fått hört från nåra att det var 2st invandrare en går under namnet m**k. Den andra vet jag inte..
Vet inte om detta stämmer dock. Går även snack att nån bank i hedemora/avesta kommer bli rånad inom nån månad


Bor i Hedemora. Och det jag hört är bara rykten..
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback