Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-07, 14:45
  #121
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClean
Har fått chansen att beställA gröna roppar eller om det var flunizar för ett överkomligt pris från ett land inom eu men vågar fan in te för att straffen är så höga,får se om jag beställer eller inte...


svårt att hitta inrikes eller?
Citera
2009-04-07, 14:52
  #122
Avstängd
MisterCleans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce
svårt att hitta inrikes eller?

ja det är hyfsat svårt att hitta nån som säljer 100 burkar till ett vettigt pris..
Dom flesta tar överpriser på just flunizar.. 30 spänn styck fick kompisen betala nyligen och det vär endå överkomligt
Citera
2009-04-07, 15:53
  #123
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClean
ja det är hyfsat svårt att hitta nån som säljer 100 burkar till ett vettigt pris..
Dom flesta tar överpriser på just flunizar.. 30 spänn styck fick kompisen betala nyligen och det vär endå överkomligt


låter som du ska köpa väldigt många?
Citera
2009-04-07, 16:51
  #124
Avstängd
MisterCleans avatar
oftast så köper jag inte mindre än 100,det blir ett jävla spring om man ska köpa lösa hela tiden..Ju mindre spring ju mindre risk för knas!!!
Citera
2009-04-07, 23:06
  #125
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterClean
oftast så köper jag inte mindre än 100,det blir ett jävla spring om man ska köpa lösa hela tiden..Ju mindre spring ju mindre risk för knas!!!

du menar 100 st alltså.. fatta inte riktig det där med "burkar" trodde du skulla ha 100 burkar med 100 i varje
Citera
2009-04-07, 23:22
  #126
Avstängd
heathcliff.s avatar
När man snackar om 100 burk menar man alltså att man ska köpa 100 stycken helt enkelt, och inget annat?

Har fascinerats över det där uttrycket några år. Man föreställer sig liksom att allt flödder ligger samlat i en fin liten plastburk..
Citera
2009-08-23, 22:14
  #127
Medlem
Rollo86s avatar
Snabbt svar!

Vad är ett rimligt pris för Flunitrazepam (apotekets) 1mg resp, 0.5 mg per tablett, i norra Västerbotten?
Citera
2009-09-14, 14:47
  #128
Avstängd
Gammel Mans avatar
Vad får ni betala för era flunitrazepam? Prata med en kille idag och han sålde 3 piller för 100 kr haha, har aldrig köpt fm2or förut men de verkar på tok för dyrt?
Citera
2009-09-14, 15:57
  #129
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Vad får ni betala för era flunitrazepam? Prata med en kille idag och han sålde 3 piller för 100 kr haha, har aldrig köpt fm2or förut men de verkar på tok för dyrt?

Om man köper på gatan så har man tur om man betalar 25kr/st verkar det som. Har inte köpt sånna på flera månader då det int eriktigt faller mig i smaken men då var det kompispris utan nån vinst för min polare.

Sen är det ju såklart billigare via mailkranar eller om man hittar nån med större mängder(som inte har blivit flunis-galen och tror att en hundraburk är värd 2-3k ).
Citera
2009-09-14, 16:16
  #130
Avstängd
Gammel Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lowerCase
Om man köper på gatan så har man tur om man betalar 25kr/st verkar det som. Har inte köpt sånna på flera månader då det int eriktigt faller mig i smaken men då var det kompispris utan nån vinst för min polare.

Sen är det ju såklart billigare via mailkranar eller om man hittar nån med större mängder(som inte har blivit flunis-galen och tror att en hundraburk är värd 2-3k ).

25 kr st verkar mer rimligt, ska ringa han idag och prata med han. Han är bonde så de är väl inte så konstigt egentligen om han skulle sälja 3-4 st för 100 kr.
Citera
2009-09-14, 18:54
  #131
Medlem
knoxahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
25 kr st verkar mer rimligt, ska ringa han idag och prata med han. Han är bonde så de är väl inte så konstigt egentligen om han skulle sälja 3-4 st för 100 kr.

Tio spänn styck är ju överkomligt.
Citera
2009-09-14, 18:56
  #132
Avstängd
Gammel Mans avatar
[quote=knoxah]Tio spänn styck är ju överkomligt.[/QUOTE

Sant om man hittar så bra pris så annars får man nöja sig med 25 spänn/piller.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback