Citat:
Ursprungligen postat av
qwcl
I mina yngre dar så var väldigt många annonser prydda med texten "jag pratar bara svenska" för att försöka slippa allt jävla pack som ringde och skulle pruta 50% på priset som var utsatt, vet inte hur framgångsrikt detta var dock..
Men har inte sett detta i samma utsträckning längre, är det för att det bara är araber som använder sig av blocket eller för att man direkt skulle få en nazist och rasist stämpel om man gjorde detta nu?
Har nyligen sålt bil på blocket. Kan bara säga en sak: HEMSKT
Skrev "inga sista priset kompisar" eller bilhandlare blev ändå kontaktad av nämnda pack som ska pruta i chatten. Blocket bilannons betyder öppet hus för brottsdömda tattare, zigenare, brushor, jugge-bilhandlare och liknande gangsters.
Det gäller att sålla bort dem som inte kan stava, bara skriver "bilen kvar? ditt nr ?" "20 tusen jag hämtar, snabb affär." "svara då !!" "??"
Så hittar man en vettig spekulant: SVENSK medelåldersman, som skriver MVH +för och efternamn...Vilken lycka !
Så kan man äntligen ta bort annonsen och säga adjö till sista priset kompisarna som får leta vidare.