2008-12-21, 13:43
Medlem
Hejsan!

När jag skulle starta datorn så börjar den knasa riktigt ordentligt från ingenstans, jag kan vara inne på windows i tio minuter sen fryser sig den. Jag kan inte ens trycka ctrl alt del. Och nu när jag startar den så kommer jag bara in på bios och när den laddar windows så fryses den. JAg försökt komma in via felsäkert läge men det går inte. HUr ska jag göra? Jag har otroligt viktiga filer på datorn och kan verkligen inte bara formatera.
Citera
2008-12-21, 14:12
Medlem
hanumans avatar
Har du testat om den klarar sig längre i safe mode? Kanske kan du diagnostisera eller rädda undan dina data därifrån?
Citera
2008-12-21, 14:16
Medlem
Safe mode och felsäkert läge är väl samma eller? jag kommer inte ens in i felsäkert läge längre och inte heller windows huvudtageet =/
Citera
2008-12-21, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hanuman
Har du testat om den klarar sig längre i safe mode? Kanske kan du diagnostisera eller rädda undan dina data därifrån?

Citat:
Ursprungligen postat av ww3
JAg försökt komma in via felsäkert läge men det går inte.

Prova installera nytt os utan att formatera. Och gå in på den. Sen rädda det du har och formatera om och installera igen.
Citera
2008-12-21, 14:20
Medlem
hanumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madsession
Prova installera nytt os utan att formatera. Och gå in på den. Sen rädda det du har och formatera om och installera igen.
Haha! Fy fan vad illa jag läste den posten... Sorry!
Citera
2008-12-22, 00:08
Medlem
Samma problem. Har en fujitsu siemens 1526. Har fått rekommenderat att ta bort vistas boot enhet , så skulle det fungera igen . Har kopplat in laptopen med en vga skärm men kommer inte vidare med att ta bort vistas boot enhet x. Någon som har ett förslag , försökt det mesta .
Mvh Tintin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in