Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2008-12-18, 20:57
  #61
Medlem
Om nu detta tar plats mitt i natten, hur kommer det sig att de sedan filmar från åskådarplatsen....en insider bland vakterna...nnjaaaaaaa tveksamt...

Jag röstar på fejk!
2008-12-18, 21:13
  #62
Medlem
Adrian von Butts avatar
1: Det existerar ingen hemlig servicetunnel in till Riksdagen.
2: Ingen av "UE-miljöerna" i filmen existerar i Riksdagshuset (förutom Plenisalen)

Och hur vet jag det? Jo, jag har under dom senaste tio åren jobbat långa perioder i just Riksdagen (vill inte outa mig med vad) och känner husen på detaljnivå. Jag kan med 100% säkerhet avskriva detta som fejk.
2008-12-19, 07:49
  #63
Medlem
Amanites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adrian von Butt
1: Det existerar ingen hemlig servicetunnel in till Riksdagen.
2: Ingen av "UE-miljöerna" i filmen existerar i Riksdagshuset (förutom Plenisalen)

Och hur vet jag det? Jo, jag har under dom senaste tio åren jobbat långa perioder i just Riksdagen (vill inte outa mig med vad) och känner husen på detaljnivå. Jag kan med 100% säkerhet avskriva detta som fejk.


Jag är nog en av dom som sållar mig till skaran med din uppfattning
Kul sa Bill...Fejk sa bull..
2008-12-19, 09:48
  #64
Medlem
Deannas avatar
Efter en överenskommelse mellan moderatorer väljer vi att skicka denna till konspirationsforumet där filmens äkthet och händelsen kan diskuteras.

UE -> konsp.

/moderator
2008-12-19, 21:44
  #65
Avstängd
ŠØMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LågOchLångsam
Kan meddela dig att jag eller de jag umgås med som UEar varken är extrem höger eller vänster (vad jag vet)
Jo det är klar kom på att man kan ha rakat huvud utan att vara nazi nuförtiden. Dom jag mötte hade inget hår men kunde likagärna varit hipphoppare eller fotbollshuliganer, mötte dom i en mörk tunnel
2008-12-21, 02:32
  #66
Avstängd
Charisma-Bleds avatar
Den här tråden dog verkligen efter flytten. Jag ser det som ett bevis på att den frodas bäst i UE-forumet.

Skicka tillbaka den omedelbart tack!
2008-12-22, 10:39
  #67
Medlem
SLOBs avatar
Ingen konspiration i varje fall. Tråd låst.

/mod
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback