Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-17, 11:37
  #1
Medlem
Hej,

min vän har hittat en ingång på sthlms universitet. Vet någon nåt om den uppgången eller kanske har varit där och vet hur man kommer in?

Ska man knipsa "dörren"? Är det larmat? Gärna allt ni vet om den!
Citera
2008-12-17, 11:51
  #2
Avstängd
Lundborgs avatar
Har du bild eller något, har ganska svårt att föreställa mig "uppgången", lite dåligt förklarat tycker jag!
Citera
2008-12-17, 13:55
  #3
Avstängd
Det som avses är nog nödutgången. Finns redan mycket om den här.
Citera
2008-12-17, 15:41
  #4
Medlem
rebbans avatar
Är det tunnelbanan eller är det själva universitetet som menas?
UE objekt eller inbrott?
Citera
2008-12-17, 17:59
  #5
Medlem
Kolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haihai
Hej,

min vän har hittat en ingång på sthlms universitet. Vet någon nåt om den uppgången eller kanske har varit där och vet hur man kommer in?

Ska man knipsa "dörren"? Är det larmat? Gärna allt ni vet om den!

Om man vill komma in på universitetet så kan man skicka in en ansökan.
Citera
2008-12-17, 19:49
  #6
Medlem
Han menar den ingången som ligger vid roslagsbanans station:"universitetet" Hela den station är på en kulle och under den verkar det finnas spännande saker. Frågan är väl bara om det är värt att knipsa upp en gallerdörr för att komma in
Citera
2008-12-20, 02:38
  #7
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tim.
Han menar den ingången som ligger vid roslagsbanans station:"universitetet" Hela den station är på en kulle och under den verkar det finnas spännande saker. Frågan är väl bara om det är värt att knipsa upp en gallerdörr för att komma in
Låter som rent skitsnack. Jag har inte sett någon gallerdörr runt den stationen. Inte heller tror jag på att det ligger något under den.
Citera
2008-12-20, 02:42
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Låter som rent skitsnack. Jag har inte sett någon gallerdörr runt den stationen. Inte heller tror jag på att det ligger något under den.


och inte fan ligger den på nån kulle heller?
Citera
2008-12-20, 02:51
  #9
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Startgas
och inte fan ligger den på nån kulle heller?
Roslagbane-stationen vi snackar om nu bara så du vet.
Citera
2008-12-20, 03:36
  #10
Medlem
anakatas avatar
Det ar val bara lite gamla jordkallare som finns i den kullen om jag inte missminner mig... och lamna bultsaxen hemma.
Citera
2008-12-23, 10:38
  #11
Avstängd
Knivarnas natts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anakata
Det ar val bara lite gamla jordkallare som finns i den kullen om jag inte missminner mig... och lamna bultsaxen hemma.

Menar du att det e öppet?
Citera
2008-12-24, 00:15
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knivarnas natt
Menar du att det e öppet?
Jag tror nog att han syftar på att man ska ge fan i att förstöra/ändra på miljön/objekt som man stöter på när man UEar... men det är bara min tolkning.

Annars kan det ju vara så att det inte är låst, vem vet?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback