23 725 besökare online
856 768 medlemmar • 45 810 424 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Livsstil > Urban Exploration
Svara på ämne
Ämnesverktyg
C20rules
Medlem
C20ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esoxoftrosa
Hur är det helt omärkta luckor som är fyrkantiga? Ibland även 'dubbelluckor'.
Vad brukar gömma sig där nere?

Kallas G1 och G2 luckor, finns fina grejer bakom de luckorna, ner och kolla vetja!

esoxoftrosa
Medlem
esoxoftrosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C20rules
Kallas G1 och G2 luckor, finns fina grejer bakom de luckorna, ner och kolla vetja!

åhåå ska bli!
Jag var nere i en i närheten av fåfängan här om dagen. Men jag hade ingen lampa med mig så det kändes ovärt att traska in i tunneln. Men det såg ut som någon sorts liten dagvattentunnel.
Är det möjligt att denna kan sitta ihop med reningsverkets tunnlar kanske?

C20rules
Medlem
C20ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esoxoftrosa
åhåå ska bli!
Jag var nere i en i närheten av fåfängan här om dagen. Men jag hade ingen lampa med mig så det kändes ovärt att traska in i tunneln. Men det såg ut som någon sorts liten dagvattentunnel.
Är det möjligt att denna kan sitta ihop med reningsverkets tunnlar kanske?

Ah, den tunneln, liten men klassisk. Kallas Vodoo-gången.

Senast jag var där, hängde det blodiga sågar.

Nja, det tror jag inte. Tunnelsystemet i Henriksdal är larmad.

Nelvst
Medlem
Nelvsts avatar
Ingen ficklampa..... En taskig ursäkt! En äkta UE:are har alltid en ficklampa och en kamera med sig dit han går, till å med på skithuset
Är det en lilla gången till vänster mellan f.d. järnvägstunneln och f.d. biltunneln i brofästet från Hammarbysidan? Den var i.a.f. igensvetsad för några månader sedan....

Running_man
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelvst
Ingen ficklampa..... En taskig ursäkt! En äkta UE:are har alltid en ficklampa och en kamera med sig dit han går, till å med på skithuset
En modern mobiltelefon har både och... tyvärr är säkerheten lika med noll om det är din enda ljuskälla. Tar batteriet slut där nere i underjorden så är du körd.

Svara på ämne
Topp Dela »