2020-11-30, 19:13
Medlem
Någon som vet nåt om bloggare som åkt dit för stöld/snatteri i skellefteå?
Citera
2020-12-01, 05:53
Medlem
Någon som har koll på vad som hände i Skelleftehamn i torsdags? 26/11?

Var värsta tillslaget på Bangårdsgatan 33 med ca 5 polisbilar, hund och liknande i det huset. Dessutom varit extremt mycket poliser som cirklat runt parken i närheten tiden innan. Finns ingen registrerad på adressen och grannar säger de tror det är polacker som jobbar för rönnskär som bor där.
Citera
2020-12-01, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av superhemligasilver
Någon som har koll på vad som hände i Skelleftehamn i torsdags? 26/11?

Var värsta tillslaget på Bangårdsgatan 33 med ca 5 polisbilar, hund och liknande i det huset. Dessutom varit extremt mycket poliser som cirklat runt parken i närheten tiden innan. Finns ingen registrerad på adressen och grannar säger de tror det är polacker som jobbar för rönnskär som bor där.

https://norran.se/nyheter/artikel/arets-tyngsta-stold-mannen-arbetade-pa-ronnskar--sa-manga-ton-koppar-hittade-polisen/j860334r

Öst statare som jobbade åt pept.
Citera
2020-12-04, 11:43
Medlem
Killyourselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detdrar37
Ingen som har info om vilken St*fan Gusta*sson detta gäller?

Inkom dom idag på lexbase. Det är han som bor på:

An*edalsvägen 1
Skellefteå
Citera
2020-12-04, 19:53
Medlem
atorpbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Killyourself
Inkom dom idag på lexbase. Det är han som bor på:

An*edalsvägen 1
Skellefteå
Jepp tagit en 11åring på fittan och visat kuken för henne = 8 månaders fängelse.
Citera
2020-12-04, 20:07
Medlem
atorpbatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinsmedel
Tragiskt att det var stort reportage om styvdottern till Per Normark i lördagens Norran, det tragiska menar jag då vad som hänt och det lilla straff den jäveln fick. Plus att ingen verkar ha gett honom en käftsmäll sedan han kom ut och flyttade tillbaka som om inget hade hänt.
Det som är märkligt är ju att det finns så många som vill umgås med honom som de på Pond Car Club tex, obegripligt. Lite konstigt att han får ha kvar Facebook också trodde att de hade en regel om att man inte fick vara dömd för övergrepp mot barn.
Citera
2020-12-04, 23:09
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atorpbatman
Det som är märkligt är ju att det finns så många som vill umgås med honom som de på Pond Car Club tex, obegripligt. Lite konstigt att han får ha kvar Facebook också trodde att de hade en regel om att man inte fick vara dömd för övergrepp mot barn.

Jaså det var mer än jag visste om Facebook.

Däremot Pond kan jag förstå då det i stort sätt bara är pack som N*skala och andra dömda människor. Klart dem håller det lågt där.
Citera
2020-12-05, 09:04
Medlem
Hej.
Är det nån som kan hjälpa mej att läsa denna artikel.

https://norran.se/bli-prenumerant/artikel/jpked6kr
Citera
2020-12-05, 09:36
Medlem
A-torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av atorpbatman

Tyvärr är det så i den här stan. Pedofiler, våldtäktsmän och kvinnoplågare får fortsätta som om inget hänt. N D*ahl, P*r N*rmark och så vidare. Samma sak när M*ikael Å*tröm, aka neger-Å*tröm, bodde i stan. Han fick ju härja fritt trots att alla visste vad han gjort.
Senast redigerad av A-torp 2020-12-05 kl. 09:39.
Citera
2020-12-05, 12:22
Medlem
Diskmaskinsmedels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jojje888
Hej.
Är det nån som kan hjälpa mej att läsa denna artikel.

https://norran.se/bli-prenumerant/artikel/jpked6kr

"Misshandel i Kåge: 25-åring häktad för våld mot kvinna
Den 25-årige mannen misstänks ha misshandlat en närstående kvinna i Kåge. Nu sitter mannen häktad, i polisförhör förnekar han brott.

Händelsen inträffade på en adress i Kåge den 14 november. Enligt Lars-Marthin Markstedt vid polisen i Skellefteå inkom anmälan till polisen den 23 november.

Efter olika utredningsåtgärder beslutade åklagare att mannen skulle anhållas i sin frånvaro den 26 november eftersom polisen inledningsvis inte kunde hitta 25-åringen. Anhållningsbeslutet verkställdes ett dygn senare."
Citera
2020-12-05, 13:00
Medlem
Citat:
"Misshandel i Kåge: 25-åring häktad för våld mot kvinna
Den 25-årige mannen misstänks ha misshandlat en närstående kvinna i Kåge. Nu sitter mannen häktad, i polisförhör förnekar han brott.

Händelsen inträffade på en adress i Kåge den 14 november. Enligt Lars-Marthin Markstedt vid polisen i Skellefteå inkom anmälan till polisen den 23 november.

Efter olika utredningsåtgärder beslutade åklagare att mannen skulle anhållas i sin frånvaro den 26 november eftersom polisen inledningsvis inte kunde hitta 25-åringen. Anhållningsbeslutet verkställdes ett dygn senare."

Tack så mycket, snällt av dej.
Citera
2020-12-05, 19:26
Medlem
atorpbatmans avatar
Citat:
Jaså det var mer än jag visste om Facebook.

Däremot Pond kan jag förstå då det i stort sätt bara är pack som N*skala och andra dömda människor. Klart dem håller det lågt där.
Jag är inte säker på det där med Facebook jag hör för mig att jag hört det. Berätta mer är N*skala dömd för något smaskigt jag har alltid tyckt att han verkar trevlig även om han ser sliskig ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in