2008-12-16, 09:54
Medlem
Hey datanördar! Jag behöver hjälp med en grej.

Det är såhär, när jag försöker starta datorn så går den igång, inga varningsljud eller så, men skärmen hänger inte med så jag stänger av datorn på knappen, flyttar sladden som går från skärmen till burken till mitt andra uttag (Har 2st uttag i grafikkortet, men det ska ju inte spela någon roll i vilken man har i?) Då så byter jag fram och tillbaka och försöker starta datorn, tillslut går den igång som vanligt, men jag tycker detta är väldigt störande och tidskrävande, så snälla FBare, hjälp mig!

Tack på förhand! emil
Citera
2008-12-16, 19:30
Medlem
kollat så att grafikkortet sitter i ordentligt?
Det har hänt att jag har fått samma problem när jag inte stänger av den som man ska, typ som att hålla in täng av knappen elr dra ut sladden eller något annat galet!
Citera
2008-12-17, 18:03
Medlem
Jo, faktiskt men det kan ju hända att det råkat skeva till sig när jag har pillat lite
Citera
2009-01-17, 15:55
Medlem
Empass avatar
Problem

Använder denna tråd .

Min skärm startar inte när den är kall. Den bara blinkar. När Jag tar tjejens hårtork och värmer skärmen så brukar den starta efter 10 min. Utan den igår den inte alls igång .
Nån som vart med om nått liknande ?
Citera
2009-03-20, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Empas
Använder denna tråd .

Min skärm startar inte när den är kall. Den bara blinkar. När Jag tar tjejens hårtork och värmer skärmen så brukar den starta efter 10 min. Utan den igår den inte alls igång .
Nån som vart med om nått liknande ?

Börja använda elementet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in