Faktiskt läst hela tråden... Jag hade också bara snyftvarianten som "sanning" tidigare, dock har jag läst på nu

.
Men, det jag starkt vänder mig mot är all jävla blodtörst här inne. Helt ärligt gör det mig illamående och riktigt jävla äcklad. Jag fattar inte varför många av er är så satans kassa på att uttrycka er mening så ni måste använda er av ord som luder, tjackhora and so on...
Jag kan tycka det att det är rimligt att hon satt den tiden hon satt för medverkan till två mord. Jag personligen är dock tveksam till det första dråpet (oavsett vad domstolen kommit fram till eller ej). Så visst skulle hon sitta sin tid, helt klart! Men nog tycker jag att att hon suttit klart nu och hon är ändå svensk medborgare så givetvis skall vi ta hand om henne.
Så ja, jag är övertygad om att hon var rejält inblandad i morden. Och ja, det var rimligt med det straffet hon fick. Men: Nej, de flestas oerhörda fördömanden här är riktigt jävla avskyvärt. Hur fan kan ni stå ut med er själva? Jag är absolut ingen kommunist eller sosse (för det är väl argument som ni kommer använda annars), jag röstade blått senast och jag är höginkomsttagare och jobbar inom IT. Men jag värnar ändå om mina medmänniskor. Jag tycker definitivt att Annika Deasy förtjänar en chans i frihet.
Snälla Rickard Flinga, posta vidare i denna tråd. Du har kunskap och jag har en stor respekt för dig! Inte frö dina gärningar, utan för vad du gjort med ditt liv efteråt, sanslöst starkt. Hoppas på ngt liknande från Annika.
Till sist: Massmedia verkar dra öronen åt sig nu, vilket är HELT rätt. Som sagt, hon är skyldig som synden. Men återigen det är inte det jag vänder mig mot i denna tråd.