Tack för omdömet. Om du vill (om du inte redan har gjort det förstås) kan du alltid lämna ett positivt omdöme om recensionen på Filmtipset. Jag skrev ett nittiotal recensioner för en privat filmcommunity men majoriteten försvann i samband med att sidan stängdes ned och min dator krashade. Allt som låg på hårddisken och som inte var upplagt på andra siter försvann.
Jag tror det blir svårt att hitta filmen idag. Om du har tur (eller otur beroende på hur man ser det

)hittar du någon videobutik som fortfarande hyr ut vhs-kassetter och då kan det tänkas att de har den undangömd någonstans. Såvitt jag vet finns den inte att ladda ned och jag har mycket svårt att tro att någon vill köpa rättigheterna för en dvd-release när det finns så många andra filmer/tv-serier att lägga pengar på. Eventuellt kan du hitta den på Blocket, Tradera eller på något forum för filmsamlare.
Jag har den förvisso på vhs men jag kan inte göra kopior längre och har inte utrustning för att kunna rippa. Jag ska dock ta tag i det där och börja digitalisera min vhs-samling snart. Den skandinaviska delen av samlingen innehåller ju en hel del godbitar som är rätt knepiga att få tag i numera. Har planerat göra det i flera år men det har aldrig blivit av men nu börjar det bli dags innan vhs-kassetterna blir fullständigt ospelbara. Kanske går det t.o.m att redigera dem så att det blir lite skarpare ljud/bild?
Lycka till med letandet.