Tack fr omdmet. Om du vill (om du inte redan har gjort det frsts) kan du alltid lmna ett positivt omdme om recensionen p Filmtipset. Jag skrev ett nittiotal recensioner fr en privat filmcommunity men majoriteten frsvann i samband med att sidan stngdes ned och min dator krashade. Allt som lg p hrddisken och som inte var upplagt p andra siter frsvann.
Jag tror det blir svrt att hitta filmen idag. Om du har tur (eller otur beroende p hur man ser det

)hittar du ngon videobutik som fortfarande hyr ut vhs-kassetter och d kan det tnkas att de har den undangmd ngonstans. Svitt jag vet finns den inte att ladda ned och jag har mycket svrt att tro att ngon vill kpa rttigheterna fr en dvd-release nr det finns s mnga andra filmer/tv-serier att lgga pengar p. Eventuellt kan du hitta den p Blocket, Tradera eller p ngot forum fr filmsamlare.
Jag har den frvisso p vhs men jag kan inte gra kopior lngre och har inte utrustning fr att kunna rippa. Jag ska dock ta tag i det dr och brja digitalisera min vhs-samling snart. Den skandinaviska delen av samlingen innehller ju en hel del godbitar som r rtt knepiga att f tag i numera. Har planerat gra det i flera r men det har aldrig blivit av men nu brjar det bli dags innan vhs-kassetterna blir fullstndigt ospelbara. Kanske gr det t.o.m att redigera dem s att det blir lite skarpare ljud/bild?
Lycka till med letandet.