• 1
  • 2
2008-12-13, 01:02
Medlem
Tuggmotstånds avatar
Snart är det jul och jag sitter och funderar på vad min käre vän, som bl.a. är förtjust i kvinnobröst och mina hembakade muffins, ska få... Jomen självklart, muffins som ser ut som kvinnobröst!

Tanken slog mig ganska nyligen, så jag skulle behöva få lite praktiska råd och tips här hur jag skulle kunna gå till väga... kanske spritsa lite rosa glasyr eller smält choklad som vårtgård och toppa med någon liten godisbit som bröstvårta? Kan man på något smidigt sätt få två muffins att växa ihop på något läckert sätt?
Jag är ingen Rembrandt i köket, så det måste vara enkelt att utföra.

BRAINSTORMING!!
Citera
2008-12-13, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuggmotstånd
Snart är det jul och jag sitter och funderar på vad min käre vän, som bl.a. är förtjust i kvinnobröst och mina hembakade muffins, ska få... Jomen självklart, muffins som ser ut som kvinnobröst!

Tanken slog mig ganska nyligen, så jag skulle behöva få lite praktiska råd och tips här hur jag skulle kunna gå till väga... kanske spritsa lite rosa glasyr eller smält choklad som vårtgård och toppa med någon liten godisbit som bröstvårta? Kan man på något smidigt sätt få två muffins att växa ihop på något läckert sätt?
Jag är ingen Rembrandt i köket, så det måste vara enkelt att utföra.

BRAINSTORMING!!

bor du i gbg så kan jag hjälpa dej. JAG är däremot rembrandt i köket:P annars funkar rosa karamellfärg
Citera
2008-12-13, 01:08
Medlem
Tuggmotstånds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrulyEden
bor du i gbg så kan jag hjälpa dej. JAG är däremot rembrandt i köket:P annars funkar rosa karamellfärg
I hela smeten? Javafan!
Men då funkar det inte att ha i chokladbitar som är så gott.
Citera
2008-12-13, 01:12
Medlem
Citat:
I hela smeten? Javafan!
Men då funkar det inte att ha i chokladbitar som är så gott.

jodå, det funkar visst. rosa karamellfärg i smeten. bikarbonat så jäser de som satan å sen så kan du ju hälla LITE i formarna först, stoppa dit nån chokladbit hälla på mer smet å kanske en chokladbit till...å sen toppa med smet. Det ska ju va en surprise att det e choklad i... Eller? Å jag förutsätter du har sånnadära jättemuffinsformar?
eller i ditt fall, jättebröstformar...
Citera
2008-12-13, 01:14
Medlem
Tuggmotstånds avatar
Citat:
jodå, det funkar visst. rosa karamellfärg i smeten. bikarbonat så jäser de som satan å sen så kan du ju hälla LITE i formarna först, stoppa dit nån chokladbit hälla på mer smet å kanske en chokladbit till...å sen toppa med smet. Det ska ju va en surprise att det e choklad i... Eller? Å jag förutsätter du har sånnadära jättemuffinsformar?
eller i ditt fall, jättebröstformar...
Här har vi en guru!
Bikarbonat har jag redan upptäckt, men det var ju ett bra tips att "gömma" chokladbitarna än att låta dom simma runt fullt synliga.
Jättemuffinsformar, antecknat.
Citera
2008-12-13, 01:22
Medlem
Citat:
Här har vi en guru!
Bikarbonat har jag redan upptäckt, men det var ju ett bra tips att "gömma" chokladbitarna än att låta dom simma runt fullt synliga.
Jättemuffinsformar, antecknat.

asså, finns ju hållare om det blir knepigt, asså, sånnadär muffinsplåtar. finns på valfri större mataffär. Kommer bli dödsbra! Sen kan du ju ta lite smet å färga mörkare (nån droppe grönt i) å göra bröstvårtor när de börjat svälla i ugnen. bara häll lite i mitten å fortsätt grädda. du fattar... jag förutsätter du vet hur ett par boobs ser ut...:P
Citera
2008-12-13, 01:25
Medlem
Tuggmotstånds avatar
Citat:
asså, finns ju hållare om det blir knepigt, asså, sånnadär muffinsplåtar. finns på valfri större mataffär. Kommer bli dödsbra! Sen kan du ju ta lite smet å färga mörkare (nån droppe grönt i) å göra bröstvårtor när de börjat svälla i ugnen. bara häll lite i mitten å fortsätt grädda. du fattar... jag förutsätter du vet hur ett par boobs ser ut...:P
*kysser marken där du går*
Citera
2008-12-13, 01:28
Medlem
Citat:
*kysser marken där du går*

ta inte för mkt karamellfärg bara, det ska väl inte se ut som barbapappas bitchtits med brända vårtor? Du får försöka dosera dina färger så gott du kan, om du inte bodde i närheten...kan du slicka rent mina skor när du ändå är igång?
Citera
2008-12-13, 19:20
Medlem
Tuggmotstånds avatar
Tänkte köra en provomgång först och se hur jag lyckas.

Tänkte göra några med kakao i också... med smält mörk choklad som vårtgård kanske?
Vad glad han kommer att bli!

Tips på något speciellt upplägg, eller duger det bra med en snygg glasburk?
Citera
2008-12-13, 19:23
Bannlyst
Citat:

Tänkte göra några med kakao i också... med smält mörk choklad som vårtgård kanske?

Lite synd ifall du lägger det i Glasburk, då kan ju eventuellt vårtgården bli pajjad. : (
Citera
2008-12-13, 19:31
Medlem
Chigarans avatar
Citat:

Det blir ju inte äkta om du inte ger dem till honom i en bh
Citera
2008-12-13, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chigaran
Det blir ju inte äkta om du inte ger dem till honom i en bh

MYCKET bra ide! Finns billiga toppar på HM...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in