2025-12-02, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nationalizten88
Så här såg det ut en gång i tiden https://web.archive.org/web/20111224170317/http://www.myacn.eu/SE_SV

Alltså helt otroligt!! Vilka minnen man får
Citera
2026-01-15, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Alltså helt otroligt!! Vilka minnen man får
Magi! Jag var med mellan 2005-2007.
Gjorde en del pengar men framförallt lärde jag mig otroligt mycket om att nätverka och stå och tala på scen inför fullstora läktare.

Var du representant eller kund?
Citera
2026-01-15, 21:00
Medlem
Citat:
Någon som fortfarande tjänar pengar på ACN telefoni?
Minns att det kostade 4000-6000kr för att ens komma igång med försäljning av abonnemang..
Verksamheten lades ju ner under pandemin i hela världen. Möjligtvis att ett norskt företag köpte upp den svenska divisionen. Kvar är väl bara nordamerikanska delen.
Citera
2026-01-17, 02:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Magi! Jag var med mellan 2005-2007.
Gjorde en del pengar men framförallt lärde jag mig otroligt mycket om att nätverka och stå och tala på scen inför fullstora läktare.

Var du representant eller kund?
Klev aldrig in. På mötet sa säljaren att han tjänade 300.000kr i månaden.
Frågade om han kan bevisa det på ngt sätt. Då blev han skitarg och mötet avslutades..
Skulle vara kul om Uppdrag Granskning gjorde en dokumentär om tiden då ACN var som störst.
Citera
2026-01-17, 11:21
Medlem
Citat:
Klev aldrig in. På mötet sa säljaren att han tjänade 300.000kr i månaden.
Frågade om han kan bevisa det på ngt sätt. Då blev han skitarg och mötet avslutades..
Skulle vara kul om Uppdrag Granskning gjorde en dokumentär om tiden då ACN var som störst.
Ja, det sas ju att när man kom upp till den högsta positionen SVP (Senior Vice President) kunde man uppnå dessa summor.
Däremot såg jag bevis på människor som hade nått den näst högsta positionen RVP (Regional Vice President) som låg på ca 100 000 kr månad i passiv inkomst, ganska fina pengar för 20 år sedan.
De personer som uppnådde dessa positioner var ju de som klev in runt milleniumskiftet när avregleringen av den svenska telekom marknaden skedde. Helt plötsligt kunde man erbjuda alla med hemtelefon ett abonnemang där de kunde spara ca 70-80% priset.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in