2008-12-10, 21:28
Medlem
volkovs avatar
Nu har den fruktade dagen kommit, då jag av ekonomiska skäl måste taktikdricka på krogen. Jag har ett irationellt förhållande till både alkohol och oftast även pengar, men denna gången måste jag uppnå en vissa fylla till ett billigt pris. Ponera att stället jag ska till har "normala" krogpriser. Läs: Öl 33cl under 50 kr, Öl 50 cl under 60 kr. Drink 6:a 96 spänn, shot minns jag inte, liknande för en sexa.

Vad ska jag dricka för att få mest valuta för pengarna? Kan omöjligen ha kul när jag är spiknykter på detta ställe, än mindre dansa, det behövs en lagom salongsberusning för att allt ska lossna liksom. Förkrök är uteslutet.
Citera
2008-12-10, 21:33
Medlem
Ta med dig billig vodka i en fickplunta och sup på toan.
Citera
2008-12-10, 21:35
Medlem
Drick öl och ta en Jäger eller färnet eller något sådant, mellan va 3:dje öl.
Citera
2008-12-10, 21:50
Medlem
wearcapeflys avatar
Som tidigare nämnt i tråden, ta med eget. Sedan kan du ju "preppa" kroppen genom att tex fasta...
Citera
2008-12-11, 10:14
Medlem
volkovs avatar
Har ingen fickplunta, och jag ser det som aningen "tattigt". Ska sluta äta typ 8 timmar innan, det borde gå bra.
Citera
2008-12-11, 10:17
Medlem
Det är tattigt och vara fattig.
Citera
2008-12-11, 10:24
Medlem
Vidfamnes avatar
Fickplunta ja, och billig fatöl.
Citera
2008-12-11, 15:56
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Joo skippa middagen
Citera
2008-12-12, 02:21
Medlem
Drick alla slattar som folk lämnar efter sig om du har mage för det.

Såg en jävligt skön grej av en kille häromdagen när vi satt och tog en öl på fridays. Scenario: Det sitter ett gäng vid ett bord som precis beställt in nya öl.. En kille kommer fram, står där och har slut på öl i glaset. Står där ett tag, efter ett tag så byter han helt enkelt ut sitt tomma glas mot en ny upphälld, ny inköpt öl av killen vid bordet. Vänder sig om och går därifrån. Utan att någon märkte något. Förrens efter ett tag...
Citera
2008-12-12, 13:37
Medlem
Drick ett stort glas grädde, fyll sedan på med en 70s vodka eller annan starksprit. Gå sedan ut på krogen (du kommer inte känna dig speciellt påverkad) och gå in på valfritt ställe. Tag sedan en cola i baren, hinnan av grädde som har bildats i magsäcken kommer då spricka och du kommer bli sketfull på den 70s du drack innan =) Därmed behöver du bara lägga ut pengar på grädde och sprit hemma och ändå vara så pass nykter att du kommer in för att sedan ha lika kul som alla andra eftersom du blir stenfull
Citera
2008-12-12, 16:41
Medlem
Snoppzors avatar
En god vän bjöd mig på en Lamborghini under en krogsänd fotbollsmatch i Florens. Från att ha varit spiknykter till ganska full på tio minuter efter den djäveln. Gick hem efter match runt 22.30. Låg vaken till 03.30 och stirrade i taket. Fyllan höll i sig i över 6 timmar, och jag betalade inte en krona. I efterhand borde jag väl förvaltat tiden bättre.

Citera
2008-12-13, 12:32
Medlem
huggans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
En god vän bjöd mig på en Lamborghini under en krogsänd fotbollsmatch i Florens. Från att ha varit spiknykter till ganska full på tio minuter efter den djäveln. Gick hem efter match runt 22.30. Låg vaken till 03.30 och stirrade i taket. Fyllan höll i sig i över 6 timmar, och jag betalade inte en krona. I efterhand borde jag väl förvaltat tiden bättre.

En Lamborghini, vad innehåller denna magiska dryck?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in