Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-08-12, 15:08
  #1
Medlem
Jag har NEC's 3G-mobil och kan i princip endast klaga på batterinivån. Den suger. Håller en halv dag.

Annars är hela 3G-grejen superskoj!
Citera
2003-08-12, 21:51
  #2
Medlem
Mobil_yojos avatar
vad är 3g för nå? ha d bra
Citera
2003-08-12, 22:22
  #3
Medlem
c014s avatar
3g = tredje generationens telenät,

men alltså håller det bara en halv dag?
är det standby eller leker du för fullt?
Citera
2003-08-12, 22:51
  #4
Medlem
finkels avatar
Re: NEC e606 3G-mobil

Citat:
Ursprungligen postat av Westling
Jag har NEC's 3G-mobil och kan i princip endast klaga på batterinivån. Den suger. Håller en halv dag.

Annars är hela 3G-grejen superskoj!
Var kan du använda den då? Vad kan du göra som är så skoj i dagsläget? Trodde inte dom kommit i gång på riktigt än. Vad finns det för finesser? Berätta mer, mvh finkel
Citera
2003-08-12, 23:12
  #5
Medlem
Är du intresserad av sport så kan du beställa video höjdpunker från en fotbolls match , nyheter och mycket annat. gå in på deras hemsida och kolla.

Har själv 3g och tycker att det är bra!
Citera
2003-08-12, 23:26
  #6
Medlem
finkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeno
Är du intresserad av sport så kan du beställa video höjdpunker från en fotbolls match , nyheter och mycket annat. gå in på deras hemsida och kolla.

Har själv 3g och tycker att det är bra!
Vilken aktör är i gång då? Vilken hemsida? mvh finkel
Citera
2003-08-12, 23:56
  #7
Medlem
Än så länge är Tre enda operatören igång och de erbjuder två NEC mobiler. Inom kort kommer Tre även erbjuda Motorolas A920, den börjar levereras till Sverige nu i augusti, så troligen dyker den väl upp framåt september/oktober hos Tre.

http://www.tre.se
Citera
2003-08-13, 00:53
  #8
Medlem
finkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cytech
Än så länge är Tre enda operatören igång och de erbjuder två NEC mobiler. Inom kort kommer Tre även erbjuda Motorolas A920, den börjar levereras till Sverige nu i augusti, så troligen dyker den väl upp framåt september/oktober hos Tre.

http://www.tre.se
Tack för infot+ länken finkel
Citera
2003-08-17, 21:54
  #9
Medlem
Oj, glömde att jag skrev den här tråden. Måste såklart svara.

c014
Om jag har den på laddning under natten, går tilljobbet vid 8 så brukar den hålla sig tills jag kommer hem vid 18 i ganska hyffsat läge (den har tre nivåer och den går just in på lägsta runt 18).
Leker jag med den, surfar, tar kort etc. så dör den runt 17.... :roll:

finkel

Idag fungerar allting. Under sommaren har mycket varit gratis, men nu börjar de ta betalt... :cry:
Du kan ladda hem nyheter som uppdateras flera gånger per dag. Då är det ett TT-klipp på en minut för 5 kronor.
Sen har du ringsignaler, bilder osv.
Du kan ha videosamtal med kompisar, titta på GPS vart du är, samt vart dina kompisar är, leta upp restauranger, butiker etc.

Superskoj!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback