Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-08, 23:56
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fläskbak
Jag skulle vilja säga att Niburu och Annunaki är för konstigt och osannolikt.
NWO är antagligen på det hela taget sann tyvärr.
911 är en false flag operation av NWO.
Aliens och Astral Projection vet jag inget om.
NWO, 911, Aliens/UFO och Astral Projektion/Chakran etc, betraktar jag själv som verkligt och är ingenting jag tvivlar på längre.

Nibiru och Annunaki däremot är jag mest intresserad av och ser som en möjlighet, för det verkar trots allt finnas mycket konstigt i vår historia som hände i gamla testamentet och längre tillbaka, som skulle kunna förklaras med det.


Att bli polis inom SÄPO räcker nog inte, är nog högt uppsatt befäl inom USAs militär eller någon myndighet som gäller, och för att bli det krävs nog rätt duktigt med studier, målmedvenhet, karriärsbyggande, kontakter, amerikanskt medborgarskap från födselns etc etc....
Citera
2008-12-09, 14:16
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Big Mama
NWO, 911, Aliens/UFO och Astral Projektion/Chakran etc, betraktar jag själv som verkligt och är ingenting jag tvivlar på längre.

Nibiru och Annunaki däremot är jag mest intresserad av och ser som en möjlighet, för det verkar trots allt finnas mycket konstigt i vår historia som hände i gamla testamentet och längre tillbaka, som skulle kunna förklaras med det.


Att bli polis inom SÄPO räcker nog inte, är nog högt uppsatt befäl inom USAs militär eller någon myndighet som gäller, och för att bli det krävs nog rätt duktigt med studier, målmedvenhet, karriärsbyggande, kontakter, amerikanskt medborgarskap från födselns etc etc....

Jo men jag menade inte att SÄPO räckte, utan att det blir en merit för ett högre jobb i USA.
Citera
2008-12-09, 17:14
  #15
Medlem
Varulvs avatar
Skickar till Konspirationsforumet

/Mod.
Citera
2008-12-09, 18:14
  #16
Avstängd
Frågande Freddes avatar
NI har aldrig tänkt på att försöka lösa den största hemligheten av dem alla? Vem är det ni ser när ni tittar i en spegel. Jag är fullt allvarlig nu försök ta reda på vem ni är, det slår snabbt stopp kan jag lova

Min grund till symbolik är logiska resonemang, alla symboler är inte solen, alla symboler är inte mannens penis eller kvinnans vagina. En dödskalle är inte bra för mig, det samma om det är ett hav med blod osv...

Många "desinformatörer" (eller möjligen dumskallar) hittar samma tolkning av alla symboler som finns. Varje person med logiskt tänkande förstår att det inte är möjligt att skicka information till någon annan om en och samma betydelse för alla symboler används.

Tänk som följer, kan ett tåg syfta på en resa, kan en resa över havet syfta på ett äventyr in i det okända (en båtresa kallas 'adventure' på engelska), kan en döskalle betyda att någon/några skall dö, kan en soluppgång betyda att det kommer något nytt, etc?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback