• 1
  • 2
2008-12-08, 17:29
Medlem
Fick hem tre kartor Lorazepam idag av NP.
Jag började med två... väntade rätt länge.... tog två till, och höll på så ett tag. Nu är hela kartan slut och jag känner ingenting.
Jag vet att folk tidigare har skrivit här på FB att deras Lorazepam fungerar. Eller kan man ha blivit immun? Det var dock säkert ½år sen jag åt det sist.
Eller varför händer det inget?
Jag vet ju att det egenligen är ett lugnande/ångestdämane medel.. men att folk har blivit rejält flummiga och bäng i huvet på dom också...
Citera
2008-12-08, 17:32
Medlem
J.Boozes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niiile
Fick hem tre kartor Lorazepam idag av NP.
Jag började med två... väntade rätt länge.... tog två till, och höll på så ett tag. Nu är hela kartan slut och jag känner ingenting.
Jag vet att folk tidigare har skrivit här på FB att deras Lorazepam fungerar. Eller kan man ha blivit immun? Det var dock säkert ½år sen jag åt det sist.
Eller varför händer det inget?
Jag vet ju att det egenligen är ett lugnande/ångestdämane medel.. men att folk har blivit rejält flummiga och bäng i huvet på dom också...

fan va trist! jag som tänkt beställa dem då dem funkar bäst för mig... ! Fan också.

Nån som säger emot TS?
Citera
2008-12-08, 17:37
Medlem
Nej, det kan nog vara så, jag märker inget av dem, annat än att ångestnivån sjunker, jag äter ju medicinskt men i högre doser vid test har inget "hänt".
Jo, jag slösar på en bra medicin när den är "rätt".
Citera
2008-12-08, 17:56
Medlem
Men vi min första beställning så tyckte jag att dom fungerade. Jag varätt borta och minna inget när jag vaknade, men de va ju ett tag sedan som sagt.. man borde väl inte byggt upp en sån tolerant då?
Citera
2008-12-08, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niiile
Men vi min första beställning så tyckte jag att dom fungerade. Jag varätt borta och minna inget när jag vaknade, men de va ju ett tag sedan som sagt.. man borde väl inte byggt upp en sån tolerant då?

Jag tycker inte heller det.. jag har smällt i mig en karta nu, men känner inget. Dricker lite vin vid sidan av också. Mycke konstigt..
Citera
2008-12-08, 19:02
Medlem
Haha, svarade på mitt egna inlägg :P
Men kan min tolerans va så hög även om de va ett bra tag sedan jag testa dom, eller vad är felet?
Citera
2008-12-08, 19:05
Medlem
kan vi inte sluta och blotta dessa sidor grabbar,blir så mycket publicitet,mvh:spongle
Citera
2008-12-08, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spongle
kan vi inte sluta och blotta dessa sidor grabbar,blir så mycket publicitet,mvh:spongle
'Jo, visst. Ska tänka på sånt...
Citera
2008-12-08, 23:37
Avstängd
fenazepams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spongle

whatever... vi måste ju oxå informera varandra om vilka saker som funkar och inte.
Citera
2008-12-08, 23:42
Medlem
För mig funkade dom, somnade av dom och det brukar jag göra. fick mina i fredags tror jag.
Citera
2008-12-09, 11:33
Medlem
konstigt att jag inte känner något då
Fick i mig en och en halv karta igår.. 15 st 2mg.
Citera
2008-12-09, 17:25
Medlem
Jag provåt 10 mg idag för att se om det hände ngt, men nej.
Den enda effekt jag nånsinn fått är ångestdämpning. Och jag e på lite bättre humör.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in