Fick hem tre kartor Lorazepam idag av NP.
Jag började med två... väntade rätt länge.... tog två till, och höll på så ett tag. Nu är hela kartan slut och jag känner ingenting.
Jag vet att folk tidigare har skrivit här på FB att deras Lorazepam fungerar. Eller kan man ha blivit immun? Det var dock säkert ½år sen jag åt det sist.
Eller varför händer det inget?
Jag vet ju att det egenligen är ett lugnande/ångestdämane medel.. men att folk har blivit rejält flummiga och bäng i huvet på dom också...
Fick hem tre kartor Lorazepam idag av NP.
Jag började med två... väntade rätt länge.... tog två till, och höll på så ett tag. Nu är hela kartan slut och jag känner ingenting.
Jag vet att folk tidigare har skrivit här på FB att deras Lorazepam fungerar. Eller kan man ha blivit immun? Det var dock säkert ½år sen jag åt det sist.
Eller varför händer det inget?
Jag vet ju att det egenligen är ett lugnande/ångestdämane medel.. men att folk har blivit rejält flummiga och bäng i huvet på dom också...
fan va trist! jag som tänkt beställa dem då dem funkar bäst för mig... ! Fan också.
Nej, det kan nog vara så, jag märker inget av dem, annat än att ångestnivån sjunker, jag äter ju medicinskt men i högre doser vid test har inget "hänt".
Jo, jag slösar på en bra medicin när den är "rätt".
Men vi min första beställning så tyckte jag att dom fungerade. Jag varätt borta och minna inget när jag vaknade, men de va ju ett tag sedan som sagt.. man borde väl inte byggt upp en sån tolerant då?
Men vi min första beställning så tyckte jag att dom fungerade. Jag varätt borta och minna inget när jag vaknade, men de va ju ett tag sedan som sagt.. man borde väl inte byggt upp en sån tolerant då?
Jag tycker inte heller det.. jag har smällt i mig en karta nu, men känner inget. Dricker lite vin vid sidan av också. Mycke konstigt..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!