Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-08-11, 12:36
  #1
Banned
Ä Hoj!
Har varit å utforskat lite ställen nyligen, bla. ett gammalt nerlagt bruk som det har ägt rum militära övningar på, riktigt häftigt ställe. Lokalerna är gigantiska.. sen ligger det hylsor å granatsprints på golven :twisted:

Det andra stället är ett skyddsrum, som även fungerat som radiocentral av något slag har jag för mig.. Det är insprängt i ett berg, ligger relativt avsides. Först är det en trä-fasad eller hur jag ska förklara, med en dörr (som är uppbruten).. sen kommer man till en grind med ett lås på. Eftersom det bara är en grind så ser man in... en låång härlig tunnel finns där 8O ser riktigt trevligt ut. När man står vid grinden finns nån slags lucka till vänster om en, som antaligen är för vakt eller nått.. Man ser även den kraftiga dörr som går in till detta lilla 'utrymme'. det är bara en liten skottglugg alltså.. kanske kan slänga upp nå bilder sen, lite svårt å förklara. Men är det nån som har en aning om vad detta kan vara för slags ställe mer än skyddsrum å radicentral? verkar rätt så nerlagt iallafall, finns nå knappar utanför som man ska kunna ringa till vakten med, som är avklippta.. :?
Citera
2003-08-12, 02:12
  #2
Medlem
Makthavarens avatar
..........
Citera
2003-08-14, 02:25
  #3
Banned
Västmanland.. för att vara liiite mer specifik..
Citera
2003-08-14, 11:19
  #4
Medlem
juttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViNGLAS
Västmanland.. för att vara liiite mer specifik..

jag bor i västmanland och är väldigt nyfiken vart det ligger skulle va kul att åka dit.
Citera
2003-08-17, 02:34
  #5
Banned
jaaså okej Fagersta för att vara lite som mest specifik dårå
Citera
2003-08-17, 13:56
  #6
Medlem
juttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViNGLAS
jaaså okej Fagersta för att vara lite som mest specifik dårå

tack ska du ha då får man åka till fagersta på upptäcksfärd nån dag
Citera
2003-08-17, 15:12
  #7
Banned
jepp 8) har lite bilder från bruket nu.. men har inget ställe å slänga upp dom på än.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback