Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-04, 21:00
  #2485
Medlem
Antiseptisks avatar
Någon som har stött på denna senaste året?

Mvh
Citera
2017-02-20, 13:05
  #2486
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antiseptisk
Någon som har stött på denna senaste året?

Mvh

Jag hittade denna för 2 veckor sedan och från en RC site med riktigt bra omdömen.
Minns här jag älskade denna när den kom likaså alla andra som tog den.
Denna är som att ta en version av MDMA fast med 3-4 gånger fetare rus.
En polare han låg och rullade runder i min soffa och allt han sa var. Fan vad bra jag mår, allvar köpte du detta på nätet?? Hela tiden i ca 2-3tim. Sedan dess har han frågat mig varje gång vi ses om jag hittat det igen. Nu har jag men har lagt ner allt sånt här fast är bra sugen på beställa 1g och är det som förr ja då hade jag nog beställt 5g i veckan tills det tagit slut men fan högt straff på skiten bara men går ju ordna en fejk adress. Lite tillfälligt. Får se men blir nog inget.
Citera
2017-02-20, 13:20
  #2487
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av starshiptrooper84
Är det nån som har fått några men? Nu har det gått 5 år sedan vi höll på med detta skit varje jävla helg. Tillsammans med sprit och dekadans. Viss panikångest har satt sig, men ingen ofrivillig barnlöshet eller cancer ännu.

Numera nykter, sportfåne och farsa.

Nej. Detta konsumerade jag fan dagligen ett tag. Då jag var den enda i gänget som visste vad RC var så sålde det lite dyrare så jag hade en 30g gratis i veckan.
Minns Mephedrone oxå. Minns dom ljusgula kristallerna. Tror sidan hette RC-Expressen. Dom var så jävla bra. Samt pulvermannen. Oj vad dom tjänade pengar på oss. Drog in till hela min kommun då ingen fattade sig på vad RC var. Tjänade duktigt med pengar på det. Fast det var dom 2 när methedrone försvann började hela rc scenen försvinna. Fick inte tag på nått som kunde mäta sig med just methedrone. Gammal tråd så svarar jag några år senare 😂😂
Citera
2017-03-28, 08:54
  #2488
Medlem
Antiseptisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Nej. Detta konsumerade jag fan dagligen ett tag. Då jag var den enda i gänget som visste vad RC var så sålde det lite dyrare så jag hade en 30g gratis i veckan.
Minns Mephedrone oxå. Minns dom ljusgula kristallerna. Tror sidan hette RC-Expressen. Dom var så jävla bra. Samt pulvermannen. Oj vad dom tjänade pengar på oss. Drog in till hela min kommun då ingen fattade sig på vad RC var. Tjänade duktigt med pengar på det. Fast det var dom 2 när methedrone försvann började hela rc scenen försvinna. Fick inte tag på nått som kunde mäta sig med just methedrone. Gammal tråd så svarar jag några år senare 😂😂

känner igen mig, jag "hittade" denna drogen köpte för 50kr grammet o sålde för 3-400 till hwema min kommun.

fan vilken skön drog.

hade mördat för ett sista race.
Citera
2019-07-18, 08:56
  #2489
Avstängd
Sandwish77s avatar
Minns att Methe nästan var fyra gånger så bra som Mephe. Konstigt man är väl annorlunda då.
Citera
2019-07-18, 13:59
  #2490
Medlem
sOBErs avatar
Enligt mig var methedron en betydligt sämre och lite skitigare variant av mephedron, men det var alltid svårt att bedöma dessa rcs (nu?) och då eftersom batcherna skiljde sig enormt mkt. Meph kommer alltid att vara kung i mina ögon, men det hände allt att man blev skum och skev på det också under och framförallt efter ett litet race haha..
Citera
2019-07-19, 08:21
  #2491
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandwish77
Minns att Methe nästan var fyra gånger så bra som Mephe. Konstigt man är väl annorlunda då.

Sluta ljug...
Då har du inte testat..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback