Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-11-13, 12:58
  #85
Medlem
haschleifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Hörde om festivalen Into the Factory som blir stoppad, vilket är för jävligt. Jsg tänkte kolla med er hur man kan hålla sig uppdaterad på vad som händer i scenen, tänker då först o främst på EDM-fester.

Jag har inte gått på rave sedan 95 och är förstås jävligt sugen på få uppleva detta igen. Om det är mindre anordningar som man inte vill skriva om här så tar jag med stor tacksamhet emot pm.

Tack!

Vilken det av landet? I Göteborg med omnejd händer ju en del
2017-11-13, 15:25
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av haschleif
Vilken det av landet? I Göteborg med omnejd händer ju en del
Stockholm är närmare för mig.
2017-11-14, 01:41
  #87
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Stockholm är närmare för mig.
Finns en del facebookgrupper man kan gå med i som annoncerar när det är rave kan skicka pm på några tips på grupper. Sedan lär man ju känna folk fort inom ravescenen och blir på så sätt inbjuden till det mesta. Stampa lugnt!
2017-11-14, 11:16
  #88
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Finns en del facebookgrupper man kan gå med i som annoncerar när det är rave kan skicka pm på några tips på grupper. Sedan lär man ju känna folk fort inom ravescenen och blir på så sätt inbjuden till det mesta. Stampa lugnt!
Hemskt gärna, tack!
2017-11-21, 00:24
  #89
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Finns en del facebookgrupper man kan gå med i som annoncerar när det är rave kan skicka pm på några tips på grupper. Sedan lär man ju känna folk fort inom ravescenen och blir på så sätt inbjuden till det mesta. Stampa lugnt!

Vill också gärna veta om dessa grupper! ^.^
2017-12-11, 02:32
  #90
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JackArrow
Vill också gärna veta om dessa grupper! ^.^

Technostate & private crew brukar köra sina fester på eventhuset hägersten, annan arrangör är kameleont dom kör nästan bara underground är Sveriges största och bästa varit på några av deras fester de e sjukaste ja varit på, sist under haloween då var de ca 2000 pers men polisen var och stängde ner redan kl 00.00 var dom där tog ca 3 timmar att få stopp på festen var så sjukt fett! runt kl 3 tråkigt nog var kanske 50 poliser där helt sinnes, var hur bra stämning som helst många som blev besvikna sen finns även smutsig bakgrund dom kör också bra fester, att rekommendera är också psy spontanity dom kör runt uppsala området var på deras fest förra helgen och de var galet bra lätt att rekomendera, funkar även att gå med i grupp som heter underground kult dom ger också Infos om fester osv har ni dessa så kommer ni garanterat kunna gå på rave när ni vill! Mer kärlek och rave till folket <3
2017-12-11, 04:34
  #91
Medlem
Spud-boys avatar
Här är en dokumentär om rave's: https://www.youtube.com/watch?v=x4zN0v7C1mU
2017-12-29, 04:17
  #92
Medlem
Ny till scenen i götet, hört att det händer en del här... Men min umgängeskrets är.. inte "riktiga" raveare... Ingen som kan vägleda en liksom, någon som har några tips på vart det händer saker?
2017-12-29, 11:03
  #93
Moderator
Morfar-52s avatar
(FB) Finns rave kvar eller har svenska tönthemsmodellen vunnit? /låst
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback