Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-12-07, 14:32
  #1
Medlem
YogiBear!s avatar
Hej alla flashbackare!

Kommer ni ihåg mig? Jag har hjälpt många av Er med finfina träningstips. Nu är jag dock tillbaka tack vare axons tjaterier. Har tänkt att starta upp en ny muskelskola. Är det något som ni vill att jag ska skriva om? Anledningen till att jag varit borta en längre tid är att jag fullt ut satsat på träningen nu är jag biff vill jag lova. Har även utbildat mig till träningsinstruktör på friskis.

Jag hade tänkt att först dela med mig om hur mitt träningsupplägg ser ut. Tänkte även starta en träningsjournal som självklart kommer heta yogisträningsjournal.

Ni har väl inte missat min blogg? metrobloggen.se/yogiblogg

/Yogi
2008-12-07, 14:37
  #2
Medlem
BePositives avatar
lägg upp en bild, för att backa upp ditt biff snack

Anar troll, med tanke på din förra "muskelskola"
2008-12-07, 14:41
  #3
Medlem
-TnT-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YogiBear!
Hej alla flashbackare!

Kommer ni ihåg mig? Jag har hjälpt många av Er med finfina träningstips. Nu är jag dock tillbaka tack vare axons tjaterier. Har tänkt att starta upp en ny muskelskola. Är det något som ni vill att jag ska skriva om? Anledningen till att jag varit borta en längre tid är att jag fullt ut satsat på träningen nu är jag biff vill jag lova. Har även utbildat mig till träningsinstruktör på friskis.

Jag hade tänkt att först dela med mig om hur mitt träningsupplägg ser ut. Tänkte även starta en träningsjournal som självklart kommer heta yogisträningsjournal.

Ni har väl inte missat min blogg? metrobloggen.se/yogiblogg

/Yogi
är du kvinna?
2008-12-07, 14:42
  #4
Medlem
Du är kvinna va?

Gör du inte åtminstone 120 i böj och 140 i mark bör du stfua om dina s k muskelskolor.
2008-12-07, 19:57
  #5
Medlem
depenzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -TnT-
är du kvinna?

Står på hennes blogg att hon är kvinna som gillar framför allt att skvallra
2008-12-07, 19:59
  #6
Medlem
victor.bs avatar
Är detta ett skämt eller är du seriös?

Edit: tar tillbaka det där, nu VET jag att TS omöjligt kan vara annat än ett troll.

Har läst igenom några av Yogis gamla trådar (det var några stycken vill jag säga) och samtliga av dom jag läste hade antingen blivit låsta eller kastade i papperskorgen (sak samma typ).
Riktigt förundrad över att du inte har blivit kickad ut ur FB för lääängesen.

Do not feed the troll.
__________________
Senast redigerad av victor.b 2008-12-07 kl. 20:54.
2008-12-08, 17:22
  #7
Medlem
Darw1ns avatar
Upp med bilder yogi?
2008-12-08, 17:25
  #8
Medlem
Studspojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darw1n
Upp med bilder yogi?

Yes, instämmer helt. Upp med bild nu!
2008-12-08, 18:13
  #9
Medlem
Darw1ns avatar
Antingen så tror vi att du är ett "Troll" vilket är mest troligt att du är, eller så langar du upp nåra bilder på dig själv och bevisar att du faktiskt finns irl och att du har legat i med träningen, your call!
2008-12-08, 20:17
  #10
Medlem
YogiBear!s avatar
Hej alla träningsfreak!

Oj då, tvivlar ni på mig? Jag lovar Er att min muskelskola är snäppet bättre än andra muskelskolor på forumet. I min muskelskola kommer jag även ge tips om hur man i hemmet kan bli biff. Eftersom att jag läser till sjukgymnast samt är träningsinstruktör på friskis så har jag mycket kunskaper som kommer ge Er och er träning mycket glädje, jag lovar finfina resultat. Denna vecka kommer jag ägna mig åt att beskriva hur man bäst punktförbränner. Men det kommer imorgon... den som väntar på något gott vet ni.

Jag tänkte börja med att tipsa om lite bra basövningar som man enkelt kan göra i hemmet för en starkare, snyggare och sundare kropp. Först har vi "kissande hunden". Gå ner och ställ dig på alla fyra och lyft benet likt en kissande hund, repetera 15 gånger och byt sedan ben. Upprepa så att du gör 3 set på vardera ben.

Ett annat bra tips är att köpa hem en grepptång, vilket smidigast kan användas när man tittar på tv. Detta redskap kommer göra dina muskler i händerna starkare vilket innebär att du orkar träna med tyngre vikter på gymmet.

Nu ska jag gå och träna, skriver mer ikväll.

Träna förnuftigt!

/Yogi
2008-12-08, 20:20
  #11
Medlem
BePositives avatar
Lägg ner ditt troll...
2008-12-08, 20:20
  #12
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YogiBear!
Hej alla träningsfreak!. Eftersom att jag läser till sjukgymnast samt är träningsinstruktör på friskis så har jag mycket kunskaper som kommer ge Er och er träning mycket glädje, jag lovar finfina resultat. Denna vecka kommer jag ägna mig åt att beskriva hur man bäst punktförbränner.
/Yogi

Käft!

Att du är träningsinstruktör på friskis kan väl fan inte betyda mycket?
Det kan väl knappast krävas mycket av måånga pts där ute...

Punkförbränna? Det Grub skrev om men som endast var mätbart men inget som skulle synas i verkligheten?
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback