2008-12-07, 01:34
Bannlyst
hej
Jag trappar ner på stesolid och har känt mig darrig och sen har jag haft muskelvärk i bena lite i bland, kommer detta och försvinna bort el kommer de finnas kvar en längre tid. De är inte så kul ex i dag var jag ute och käka middag med ett par polare. Jag var hungrig som bara den och sa oj jag är så hungrig så jag darrar. Men grejen är att jag darrar av benzot tro jag i alla fall. Jag har tagit xanor tidigare ni som följt min tråd, men trappar ner på stesolid nu. Förutom detta så går de bra. Någon med liknande upplevelse el råd.
Citera
2008-12-07, 07:33
Medlem
laserlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
hej
Jag trappar ner på stesolid och har känt mig darrig och sen har jag haft muskelvärk i bena lite i bland, kommer detta och försvinna bort el kommer de finnas kvar en längre tid. De är inte så kul ex i dag var jag ute och käka middag med ett par polare. Jag var hungrig som bara den och sa oj jag är så hungrig så jag darrar. Men grejen är att jag darrar av benzot tro jag i alla fall. Jag har tagit xanor tidigare ni som följt min tråd, men trappar ner på stesolid nu. Förutom detta så går de bra. Någon med liknande upplevelse el råd.
Du trappar nog ner för fort
Citera
2008-12-11, 19:29
Medlem
LaPrincipessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss78
hej

Tyvärr men det kommer säkert inte bli bättre. För mig blev det som allra värst först när Stesoliden var borta helt.

Förresten, gör du inget annat än att starta trådar om ingenting alls?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in