Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-31, 21:28
  #349
Medlem
Svampspors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Håller med dig. Även min favorituppläsare.

Ja, han är en av de bästa ljudboksinläsarna i Sverige. Han brukade ju läsa in Dag Öhrlunds böcker, men i senaste boken om Ewert Truut läste författaren in boken själv. Snacka om nerköp! Ingen inlevelse alls och en monoton och tråkig röst som bara gick att somna till. Vet någon varför Stefan inte fick fortsätta?
Citera
2024-03-31, 21:35
  #350
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Stefan Sauk har sålt sin röst till en AI-version av sin röst, för att snabbt få in lite stålar. Men han tror inte att AI-Stefan kommer att konkurrera ut hans egen röst

https://www.boktugg.se/2024/02/27/st...-min-tolkning/
Fast det är väl ändå vettigt? Bättre att göra något positivt av den nya tekniken och tjäna lite på den än att skrikande och gråtande kräva lagstiftning för att försöka stoppa tiden. Vi har sett exempel på båda hållningarna och Sauks tycker jag själv är den smartare.

Med tanke på ditt sätt att uttrycka att han ”snabbt vill få in lite stålar” så antar jag att du tillhör de som snarare gråter över citronerna än gör lemonad?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback